Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2021

Πάρε το scania και τράβα στο καλό μη μου ζαλίζεις άλλο το μυαλό


Λοιπόν σήμερα το 'χω βάλει σκοπό να σε αρμενίσω στα λιβάδια, περνώντας από τα όμορφα -όσο και ανεξίτηλα- στιγμιότυπα τού 2020. Εμ, τί νόμιζες; Αν και δίσεκτος ο χρόνος που έφυγε, αν και μας σκιάζει ο Μέγας Γρουσούζης ο Κοψοχρονιάς, σε πείσμα κι εγώ -έτσι, για το γαμώτο- τις έζησα τις δυνατές, όσο και συγκινητικές, στιγμές μου. Φύγαμε παιδιά; 🚴‍♀️ 

Το σημαντικότερο όλων ήταν ότι ήταν μιά χρονιά που όλοι οι αγαπημένοι μου έσφιζαν από υγεία, δεν υπήρξε καμία απώλεια, συνεπώς μέσα σ' αυτόν τον καραχαμό όπου άλλοι άνθρωποι έτρεχαν στα νοσοκομεία ή έχαναν δικούς τους ανθρώπους από διάφορες αιτίες, σαφώς και ήμουν ευλογημένη όσο και τυχερή. Αναμφίβολα, κατ' εμέ, οι λέξεις τής χρονιάς ήταν όλες από Κ: Κορονοϊός, Καραντίνα, Κούλης ο Κοψοχρονιάς (του βρήκα νέο κομπλιμέντο😛) και φυσικά έχουν ένα κοινό: για όλα φταίει ο Κούλης..!

Μέσα στο 2020 μπορεί να μην ταξίδεψα, αλλά διάβασα (πολλή) λογοτεχνία, άκουσα μουσική, τραγούδησα, σιγοτραγούδησα, συγκινήθηκα, έκλαψα, συγχώρεσα, ενημερώθηκα, ψυχαγωγήθηκα, άρχισα να γράφω και πάλι στο blog μου (άντε και να δούμε πόσο θα μου κρατήσει!) Έζησα!🎈


Ανάμεσα στα τριάντα βιβλία που διάβασα, θα 'λεγα ότι ξεχώρησα "το σκισμένο τούλι" τής Έλενας Ακρίτα και την "Ετυμηγορία" τού John Grisham. Από τις θεατρικές παραστάσεις που πρόλαβα και είδα (ω, ναι) ξεχώρισα "τα αξύριστα πηγούνια" και τη "δασκάλα με τα χρυσά μάτια", όσο και το διαδικτυακό "τρίτο στεφάνι". Σινεμά δεν πήγα, είδα όμως και θαύμασα διαδικτυακά, την "μπαλάντα τής τρύπιας καρδιάς" τού Οικονομίδη, και "κατέβασα" τις "τρεις πινακίδες έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι". Η απώλεια που με στενοχώρησε περισσότερο ήταν αυτή τού Ντίνου Χριστιανόπουλου "και τί δεν κάνατε για να με θάψετε, όμως ξεχάσατε πως ήμουν σπόρος", εκείνη η απώλεια όμως που με καταράκωσε, ήταν τού αγαπημένου μου Πουλόπουλου "γαλάζια πέτρα να φορείς κι έλα το βράδυ να με βρεις, έλα το βράδυ να με βρεις, γαλάζια πέτρα να φορείς"..

Το σήριαλ που με "κόλλησε" επάνω στην τηλεόραση ήταν (και παραμένει) οι "άγριες μέλισσες". Το γεγονός τής χρονιάς ήταν η δίκη τής χρυσής αυγής, όχι γιατί τελειώνει ο ναζισμός, αλλά για τη δικαίωση τής Μάνας τού Παύλου Φύσσα. Παράλληλα, η φωτογραφία τής χρονιάς ήταν η μεγαλειώδης συγκέντρωση έξω από το Εφετείο, την ημέρα που τελείωσε η δίκη τής χρυσής αυγής: 7/10/2020. Το μεγάλο σουξέ τού 2020 σίγουρα πρέπει να είναι το "αμάρτησε μαζί μου κι έλα..", ενώ (άσχετ0), ο γάτος μου ο Ζήκος μεγάλωσε κι έγινε ένας αλήτης που γυρνάει από δω κι από κει, το 2020 όμως με...υιοθέτησε ένα φασαριόζικο μωρό γατούλι, ο Λευτέρης! 🐈

Και μπορεί να το ξενύχτησα κι εγώ ένα βράδυ για να δω το δίδυμο Βίσση-Βανδή, ωστόσο το τραγούδι που "μου κόλλησε" πιο πολύ, ήταν το "θυμάρι ρίχνω στις φωτιές, με τυραννούν οι ομορφιές, οι ομορφιές οι φόνισσες, κι εσύ που με λησμόνησες".. Πέρα όμως από κάθε σουξέ και κουλτουριάρικο και πιασάρικο τραγούδι, εγώ το 2020 ανακάλυψα το ανυπέρβλητο "πάρε το scania κι άντε στο καλό, μη μου ζαλίζεις άλλο το μυαλό!"😁😂 Δώσε! 


✰*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰

Foto: Pinterest ~ Διαβάστε ένα ωραίο άρθρο για το 2020: Κακή χρονιά με αστερίσκους ~ Υ.Γ Έχετε κι εσείς ακόμα στολισμένο δέντρο; 

Πείτε κι εσείς βιβλία, σήριαλ, τραγούδια που αγαπήσατε το 2020

❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο...........................❤¸¸.•*¨*•

26 σχόλια:

  1. Νονούλι το τραγουδάκι να φανταστώ πάει σε κάποιον με αφιέρωση; χαχαχα
    Υπέροχη η αναδρομή σου στο προηγούμενο έτος που ούτε να αναφέρω δε θέλω πια, γιατί στη γκαντεμιά έμοιαζε στον γνωστό. Ονόματα δε λέμε -όχι για να μη θίξουμε οικογένειες, αλλά για τη δική μας ασφάλεια.
    Είσαι υπέροχη κι απολαυστική και περνάω υπέροχα κάθε φορά που σε διαβάζω.
    Εύχομαι φέτος να σε απολαμβάνουμε συχνά στο blog σου και να πηγαίνεις ταξίδια με το μυαλό, αφού δε μπορείς να κάνεις ταξίδια, να μας πάρεις μαζί σου.
    Σε φιλώ πολύ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, όχι βαφτιστηρόνι, δεν ξέρω κανέναν με scania!😁
      Αλλά το σουξεδάκι είναι επικό! Όσο για το μπλογκ, εύχομαι
      κι εγώ να γράφω πιο συχνά, αν και έχω πάθει μια μανία με την
      λογοτεχνία αυτόν τον χειμώνα, ταξίδια τού νου ανεπανάληπτα 💖

      Διαγραφή
  2. Μου άρεσε αυτό το μοίρασμα των προσωπικών σου στιγμών και βιωμάτων Πέτρα μου μέσα στη χρονιά που πέρασε. Σε ευχαριστούμε για αυτό. Εύχομαι καλύτερες στιγμές στο 2021 με πολλά περισσότερα χαμόγελα στη ζωή σου. Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο εύχομαι για όλους μας, Γιάννη!
      Εσύ ειδικότερα να μας ταξιδέψεις μέσα από την
      μεγάλη οθόνη και το 2021. Καλή σου εβδομάδα!🎈

      Διαγραφή
  3. Αρμένισα και στα λιβάδια, έμαθα και τις λέξεις σου απο Κ. Όσο για το τραγουδάκι το απόλαυσα καθώς και το βίντεο!! Κρίμα τις νταλίκες!
    30 βιβλία ε; Εγώ δεν διάβασα τόσα και πρέπει να τα κοιτάξω να σου πω ποια αλλά τώρα τελειώνω τη Θιβετιανή Ροδακινόπιττα που είναι βιογραφία του Τομ Ρόμπινς που γράφει το βιβλίο.
    Τώρα τηλεόραση δεν βλέπω, ίσως καμια ταινία Νετφλιξ και κατασκευές. Και κλεισούρα!!
    Χάρηκα τον απολογισμό σου, και που άνοιξες το μπλογκ σου βεβαίως βεβαίως
    Καλησπέρα Πετράδι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, Αννούλα, είδα κι εγώ μετά ότι δεν γίνεται να..αρμενίζουμε
      στα λιβάδια, αλλά επειδή το έγραψα αυθόρμητα, είπα να το αφήσω!😁
      Α, είχα διαβάσει κι εγώ παλαιότερα Ρόμπινς. Καλή εβδομάδα Αννούλα
      🌞

      Διαγραφή
  4. Το απόλαυσα αυτό το κείμενο Πέτρα μου, αλλά και οι φωτογραφίες που συμπεριέλαβες είναι τόσο όμορφες! Ας μην είμαστε όμως τόσο άδικοι με το 2020, αφού άσχημα πράγματα συμβαίνουν δυστυχώς κάθε χρόνο... Και για το 2019 τα ίδια δε λέγαμε;;; Οι πρώτοι που πρέπει να βελτιωθούμε είμαστε εμείς οι ίδοι... Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή, μόλις έφαγα φλασιά ότι γιόρταζες προ ημερών!
      Χρόνια σου πολλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου🎁
      Σε ευχαριστώ για τις φωτογραφίες και όντως, ας μην είμαστε
      άδικοι όλοι με το 2020, όσοι δεν ζήσαμε δράματα.. Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Ωραίος ο απολογισμός του 2020, Πέτρα μου.
    Υπήρξαν και καλές στιγμές για κάποιους, όπως πάντα.
    Ελπίζουμε να ξαναζησουμε ελεύθεροι και να πάμε και σε θέατρα κσι σε σινεμά κσι σε μπαράκια και παντού.
    Τις μέλισσες τις βλέπω κι εγώ, ανελλιπώς.
    Καλή χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα υπάρχουν καλές στιγμές, απλά πολλές φορές αργούμε να τις
      αξιολογήσουμε.. Υ.Γ Τί χαμός γίνεται στις μέλισσες;! 😉 Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Εγώωωω.....κυρία, πρόσεχα τη Γιαδικιάρογλου που πρόσεχε την......πως τη λένε (έχω κι ένα αλτσχάιμερ η γυναίκα) Ούτε βιβλία διάβασα (ένεκα ο καταρράκτης, ο αφιλότιμος) ούτε tv, εκτός κι αν έχει κινούμενα σχέδια, (δεν συμφωνούμε στο πρόγραμμα με το άλλο μου μισό) ούτε μουσική (επίσης δεν συμφωνούμε)....οπότε τι κάνω θα με ρωτήσεις και με το δίκιο σου. Έλα μου ντε!
    Να χθες είδα Καζαντζάκη (του Σμαραγδή) και πολύ το φχαριστήθηκα, όπως και την Ευτυχία επίσης.
    Τώρα όταν θέλω κάπου να ξεσπάσω μπορεί, λέω μπορεί να επιτρέψω στον εαυτό μου, για λίγο (δεν αντέχεται πολύ) να δει Ζαχαρέα, (ποτέ Κοσιώνη) έτσι για εξάσκηση στα γαλλικά μου.
    Στην ανασκόπηση πάντως θα στεκόμουν με πολύ σεβασμό στα πρόσωπα που αναφέρεις.
    Να είσαι καλά Πέτρα μου!
    Τα δέοντα στον Ζήκο σου και στον Λευτέρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ είδα την Ευτυχία, κι επειδή είχε πολύ ενδιαφέρον η ζωή της,
      μετά διάβασα κι ένα βιβλίο με τη βιογραφία της. Καλά εγώ ούτε την
      Ζαχαρέα δεν βλέπω, όλοι στην "ενημέρωση" παίρνουν Χ! Τα φιλιά μου!😘

      Διαγραφή
  7. Κοίτα να δεις τώρα Πετρίνα μου που το 2020 για μένα ήταν, η χρονιά που είχε και τα καλά της με ένα γάμο στην οικογένειεα μέσω καραντίνας έτσι για την κόντρα και ένα μωρό να θέλει να γνωρίσει την ζωή σε λίγο καιρό... και για μια ακόμα κόντρα γιορτάσαμε την πρωτοχρονιά την ώρα που άλλαζε ο χρόνος και όχι το μεσημέρι που μας επέβαλαν...δεν θα άλλαζα το έθιμο που κρατάμε στην οικογένεια εδώ και μισό αιώνα...😆
    Στο μεταξύ πλέχτηκε μια κουβερτούλα , διαβάστηκε μια τριλογία με ξωτικά μάγους και γυτευτές...(δεν θυμάμαι τον τίτλο)...φανατική μελισσοθεάτρια...
    Αυτό το...scania..τι είναι μανίσα μου; δεν το κατέχω είμαι καλά γιατρέ μου;
    Να είσαι καλά Πετρίνα μου να κανεις ότι αγαπάς...φιλια σε σένα και στα γατουλίνια σου ζήκο και στο Λευτεράκη...❤
    Ας μην είχαμε τις απώλειες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, με το καλό να έρθει το μωράκι σας Σμαράγδι μου, γιαγιουλάκι μου!
      Όσο για αυτό το...scania, καλέ είναι τρελό σουξέ, κρίμα που δεν το
      άκουσες! 😁 Κι εμείς είχαμε γάμο, να τα χαιρόμαστε όλοι τα παιδιά!🌻

      Διαγραφή
    2. ΩΩΩΩωωωωω Πετρίνα μου...μονο χαρές λοιπόν από εδώ και πέρα.. σου εύχομαι και προγιαγιά σαν έμενα !!φιλούρες!!!🧡🤗

      Διαγραφή
    3. Ώπα βρε Σμαράγδι, πού πήγε ο νους σου; 😁 Το ανίψι παντρέψαμε!

      Διαγραφή
    4. Εεε ναι όταν κανει το ανίψι παιδάκι θα είσαι και εσύ με μέσον γιαγιά...🤣🤣 φιλούρες!!!

      Διαγραφή
  8. αχαχαχαχαχαχαχα! Κλαίω με το Scania! Τέλειο κι ας είναι
    παλιό!
    Η ανασκόπησή σου είχε τα σημαντικότερα και χωρίς να σταθείς ιδιαιτέρως στο
    θέμα που κυριάρχησε την περασμένη χρονιά και που είναι στο πετσί
    μας! Όχι άλλο κοροναϊό! Μπουχτίσαμε!

    Πολλά φιλιά και υγεία εύχομαι! ♥

    υγ: Όσα για τα δικά μου, τα ξέρ΄ς...
    Εμένα το '20 υπήρξε άκρως γεμάτη χρονιά,
    που μου έδωσες λόγους να χαμογελώ και να ελπίζω!
    Πάντα ανάποδο δεν ήμουν εξάλλου; 😂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι τρελή σουξεδάρα; Ασύλληπτη η λέξη "scania" σε τραγούδι!!

      Εστίασα κυρίως στις ωραίες στιγμές (και τις δυνατές)..
      Εύχομαι και το 2021 να σου δώσει ανάλογους λόγους!😉🌞

      Διαγραφή
  9. "Έζησα!🎈"
    Νομίζω πως όλα ανήκουν σε αυτό που αντέγραψα επάνω, από εσένα, αδυναμία μου!
    Και πάντα να ζεις, αγαπημένη μου!
    Καλή χρονιά, με υγεία και κάθε καλό σου εύχομαι ολόψυχα!

    Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αυτό θεωρώ το πιο σημαντικό, Κικάκι, ότι έζησα.
      Έζησα στιγμές δυνατές, άρα ήταν μια καλή χρονιά! 🎈
      Ευχαριστώ κι ανταποδίδω, να έχεις όσα επιθυμείς! 🎁

      Διαγραφή
  10. Γεμάτη η χρονιά σου Πέτρα μου και ευτυχώς με υγεια! Ας είναι παντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έκανα ο,τι μπορούσα, Χριστινάκι μου!
      Σου εύχομαι μια καλή χρονιά, γεμάτη
      και δημιουργική. Καλό σου βράδυ!🌷🌺

      Διαγραφή
  11. Πόσο παράξενο που κάποια γεγονότα μου φαίνονται τόσο μακρυνά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα κι αυτά που συνέβησαν πριν από μια εβδομάδα... Τρέχουμε ιλιγγιωδώς..🌸

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.