Σάββατο 1 Μαΐου 2021

✿ Το Θαύμα


✰♡*•˛❤˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛❤˛•*

Τί τέλεια κατσίκια τα κατσίκια! 

Χθες γεννηθήκαν και πώς ξέρουν κιόλας

με τόση ακρίβεια όλα τα κατσικίσια πράγματα.

Θαρρείς και σπούδαζαν κατσικωσύνη

μιά ολόκληρη αιωνιότητα!

Γιάννης Υφαντής

Το αγαπημένο αυτό ποίημα είναι 
αφιερωμένο στα γλυκά κατσίκια κι 
αρνάκια, που κάθε χρόνο θυσιάζονται
για εμάς ~ Καλό Πάσχα με Υγεία ~

✰♡*•˛❤˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛❤˛•*

Foto: Pinterest

❤¸¸.•*¨*•♫ ........................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο............................❤¸¸.•*¨*•

18 σχόλια:

  1. χεχε. Δεν τρώω κατσικάκια. Δεν τρώω μεγάλα ζωάκια
    και έχω ήσυχη τη συνείδησή μου εγώ!
    Καλό Πάσχα Πετρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό πρέπει να εκληψει κάποια στιγμή. Ωραιότατη γίνεται η μαγειρίτσα και με μανιτάρια, λεω εγώ τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, κι εγώ την έκανα με...κοτόπουλο και μανιτάρια! Χρόνια πολλά Χελωνάκι🌺

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά Πέτρα μου και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ελενάρα μου, καλό μήνα και χρόνια πολλά με υγεία!🌸🌷🌺

      Διαγραφή
  4. Χριστός Ανέστη !!Πέτρα σου εύχομαι ολόψυχα Χρόνια Πολλά Υγεία , Δημιουργία , Πολλά Πολλά Χαμόγελα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανταποδίδω τα μάλα! Χρόνια πολλά και του χρόνου με Υγεία! 🌸🌷🌺

      Διαγραφή
  5. Κι ύστερα μιλάμε.....για δικαιοσύνη! Στην καλά τακτοποιημένη ζωούλα του ( ναι το κατσικάκι εννοώ) ποιος ορμάει με μανία να χαλάσει τη βολή του; Μόνο οι δίποδοι τράγοι.
    Χριστός Ανέστη Πέτρα μου! Η Ανάσταση ας σώσει την ψυχή μας απ' τη φθορά της!
    Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο πολύ τα λυπάμαι τα κατσικάκια {και τα μικρά κοτοπουλάκια
      που γίνονται αντικείμενα παιχνιδιού το Πάσχα..} Χρόνια πολλά!🌼

      Διαγραφή
  6. Τώρα βάζεις δύσκολα θέματα και θα έλεγα επώδυνα. Δεν έχω κάτι πειστικό να απαντήσω ή να σχολιάσω. Η αλυσίδα της τροφής είναι σημαντική αλλά κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει και όσα λες και αναφέρεις. Με αγγίζουν, με προβληματίζουν. Την καλησπέρα μου Πέτρα μου, Χριστός Ανέστη κοπέλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπά, μη νομίζεις, κι εγώ από τύψεις τα γράφω Γιάννη μου.. Χρόνια πολλά! 🌞

      Διαγραφή
  7. Χριστός Ανέστη Πέτρα μου. Ολα έχουν ψυχή ακόμη και τα φυτά...η τροφική αλυσίδα όμως ορίζει αλλιώς.
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δυστυχώς ισχύει για τα πάντα.. Χρόνια πολλά Αννούλα!🌻🌼

      Διαγραφή
  8. Εντάξει δώσε μας και μια σπρωξιά να πάμε μια ώρα νωρίτερα χαχαχα
    Χριστός Ανέστη, με υγεία <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα γέλασα πολύ με το σχόλιό σου!! 😂 Χρόνια πολλά με υγεία! 🌞

      Διαγραφή
  9. Αληθώς Ανέστη ο Κύριος, Πέτρα μου.
    Με κάνεις να νοιώθω τύψεις που είμαι απ αυτούς που τρώω κατσικάκι.
    Μακάρι να μη χρειαζόταν να τρώμε γενικά κρέας.
    Στις περιόδους της νηστείας, πιο καλά αισθάνομαι.
    Μας έσφαξες με το γάντι.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τρώω κρέας, και νιώθω τύψεις και..
      μες στις τύψεις εξακολουθώ να τρώω..🙄😔
      Χρόνια πολλά με υγεία, Ρενάκι! 🌞

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.