Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021

✿ *Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο... (2)


"Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο"

Κι αν αυτή η ομορφιά πηγάζει από ένα βιβλίο 

ή από ένα ωραίο έργο, στη μεγάλη 

ή την μικρή οθόνη (tv) ακόμα καλύτερα.

Ο Ανδρέας Κωνσταντίνου ως Τζόζεφ/Σήφης

σε ρόλο καταλύτη ανάμεσα στους άλλους 

ήρωες, πρόσθεσε άλλο ένα δυνατό "χαρτί" 

στην επαγγελματική του φαρέτρα.

Μιά νέα ετικέτα με τίτλο η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο

περιμένει να σας ξεναγήσει με ένα κλικ!

Από το πρώτο κιόλας επεισόδιο τής σειράς

"καρτ ποστάλ" τής ΕΡΤ κατέστη εμφανές

ότι η Κρήτη ταίριαζε πολύ περισσότερο

στην ιδιοσυγκρασία τού ήρωα Τζόζεφ.

Η σειρά βασισμένη σε δυο βιβλία τής

Βικτόρια Χίσλοπ χάρισε στους τηλεθεατές 

12 μεστά κινηματογραφικά αυτοτελή επεισόδια. 

✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰

Για όποιον δεν αγαπά το χειμώνα, ένα ταξίδι μέχρι την εξωτική Αίγυπτο τον περιμένει ΕΔΩ και ΕΔΩ

* Το απόφθεγμα στον τίτλο τής ανάρτησης ανήκει στον Φιόντορ Ντοστογιέφσκι  από το έργο του "Ηλίθιος"~ Foto: Pinterest 

❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο...........................❤¸¸.•*¨*•

22 σχόλια:

  1. Την έχω ακούσει τη σειρά αλλά δεν την έχω παρακολουθήσει. Δεν είμαι της τηλεόρασης πολύ.
    Καλημέρα σου, όλη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς Αννούλα να τη βρεις -αν όχι στην τηλεόραση-
      στο ίντερνετ, στη σελίδα τής ΕΡΤflix. Μην τη χάσεις!

      Διαγραφή
  2. Αααα πως δεν την πήρα χαμπάρι Πευτρίνα μου εγω που βλέπω ερτ; πολύ θα ήθελα να την δω φιλενάδα ξέρεις αν υπάρχει τρόπος; θα με κάνεις πολύ ευτυχισμένη...είναι από της αγαπημένες μου συγγραφείς έχει γράψει και για τους δύο αγαπημένους μου τόπους βιβλία ..Θεσσαλονίκη -Κρήτη!! την αγάπη μου πάντα..🧡
    ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ...να έχεις Πετρίνα μου φιλιαααα 🎄✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου, στην ιστοσελίδα της ΕΡΤ θα αναζητήσεις τις ΣΕΙΡΕΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΕΙΡΕΣ και εκεί θα την βρεις με όλα τα επεισόδια! Καλή βδομάδα κορίτσι μου.

      Διαγραφή
    2. Όπως λέει εδώ ο Γιάννης, Σμαράγδι μου!
      Αν και δεν με ενθουσιάζουν τα αυτοτελή
      επεισόδια, αυτά ήταν τόσο κινηματογραφικά
      γυρισμένα, που άξιζαν τον κόπο! Τα λέμε😉

      Διαγραφή
    3. Σας ευχαριστώ πολύ φιλαράκια μου και τα δύο να είστε καλά θα τα δω στις ήμερες της ξεκούρασης φιλιααα 😘😘

      Διαγραφή
  3. Δεν έχασα μήτε λεπτό από τη σειρά Πέτρα μου! Μήτε λεπτό! Την λάτρεψα, την είδα, βούλιαξα μέσα στην απίστευτη ποιότητά της. Δώδεκα επεισόδια, το ένα καλύτερο από το άλλο. Και φυσικά θα κάνω το αφιέρωμά μου. Και να σε ...στείλω σε μια ομάδα της σειράς στο facebook, αν θέλεις, να ψηφίσεις τον καλύτερο αντρικό και γυναικείο ρόλο στη σειρά.
    https://www.facebook.com/groups/5238596309514936/?multi_permalinks=6708807925827093
    Είναι δύο ξεχωριστές αναρτήσεις για τις γυναίκες και τους άντρες.
    Καλησπέρα και καλή βδομάδα.
    Είναι πολύ κρίμα να μην έχουν ευρεία προβολή τέτοιες σειρές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη, εγώ την σειρά την είδα στην ERTFLIX, και μάλιστα
      μερικές φορές όταν η τηλεόραση ήταν αφόρητη, έβλεπα δυο
      επεισόδια στη σειρά, γιατί δεν μπορούσα να σταματήσω να
      τα βλέπω.. Μπήκα και ψήφισα όπως είδες, και περιμένω τώρα
      το αφιέρωμά σου στο μπλογκ σου. Ψηφίζω Ανδρέα Κωνσταντίνου😉

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ Πέτρα μου. Ναι καλά έκανες και τα είδες μαζεμένα στην πλατφόρμα. Γλιτώνεις από πολλά πραγματικά. Θέλω να κάνω αφιέρωμα σε αυτήν την εκπληκτική σειρά που ανέβασε πολύ ψηλά τον πήχη στην τηλεόραση καλή μου φίλη. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
    3. Άντε Γιάννη, ακόμα το αφιέρωμα; 😊😁

      Διαγραφή
  4. Ναι ναι απίστευτη συγγραφέας, την λατρεύω, έχω διαβάσει όλα τα βιβλία της και "ρούφηξα" την σειρά !!! Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο....ναι.
    Χαρούμενες γιορτές Πέτρα μου, φιλώ σε !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τέτοια βιβλία/έργα, η ζωή σαφώς και γίνεται ομορφότερη Ράνια μου! 🌻🌼🌻

      Διαγραφή
  5. Αγαπημένη η Χίσλοπ έχω διαβάσει τα βιβλία της....την σειρά όμως δεν την είδα. Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο μέσα από την πλήρωση της αγάπης, της αλληλεγγύης και του δικαιώματος για μια αξιοπρεπή ζωή.
    Καλά Χριστούγεννα Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρες χρόνο να τη δεις, είναι συναρπαστική από κάθε άποψη! Ευχές πολλές! 🎄🌼🎄

      Διαγραφή
  6. Ήταν η έκπληξη της χρονιάς!

    Και με μεγάλη μου λύπη θα πω ότι το βιβλίο δεν με άγγιξε τόσο όσο η σειρά. Είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό, συνήθως τα βιβλία με αγγίζουν περισσότερο. Αλλά κάποιες ιστορίες αναδείχθηκαν στην σειρά, απογειώθηκαν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δεν έχω διαβάσει αυτό το βιβλίο της, ωστόσο ναι,
      συμβαίνει κι αυτό μερικές φορές. Ένα σίριαλ που έβλεπα
      παλαιότερα (τα δίδυμα φεγγάρια) όταν έκανα το λάθος και
      αγόρασα το βιβλίο, ήταν δραματικό 😊 Καλημέρα Κατερίνα

      Διαγραφή
  7. Την ερωτεύτηκα!!
    Απλή, λιτή, υπέροχη!
    Απίστευτη έμπνευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο! Είχε τέλεια σκηνοθεσία και φωτογραφία,
      πολύ καλό καστ και ήταν σαν ταινίες μικρού μήκους 🌷🌺

      Διαγραφή
  8. Όαση! Υπέροχη σειρά, υπέροχος ο Τζόζεφ, η φωτογραφία,
    η μουσική, οι ήρωες, οι ιστορίες...ΟΛΑ!
    Λάτρεψα αυτό το ταξίδι, που ήταν από τα πιο ωραία
    ταξίδια αυτογνωσίας ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, έχεις δίκιο, δεν ήταν μόνο ένα κινηματογραφικό
      ταξίδι, αλλά κι ένα ταξίδι αυτογνωσίας. Ο Κωνσταντίνου
      από την αρχή τής καριέρας του, κάνει πολύ στοχευμένες
      επιλογές.. (εν αναμονή τού συμποσίου λέμε) 🌺🌸🌷🌺

      Διαγραφή
  9. Δεν την έχω δει τη σειρά νονούλι, θα την αναζητήσω ωστόσο, γιατί κάτι αρχισε να "ακούγεται" στα site για lockdown με τη νέα χρονιά και θα χρειαστεί το γέμισμα του χρόνου.
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το διάβασα κι εγώ με τρόμο, για το λοκντάουν..
      Αυτή η σειρά θα είναι μια όαση μέσα στην κλεισούρα..
      Και γενικά, αν δεν το έχεις αντιληφθεί, το ERTFLIX
      έχει ανεβάσει πολλές χριστουγεννιάτικες ταινίες, σπεύσε!💕

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.