Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2021

✿ *Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο... (3)

 

"Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο"
Πόσο μάλλον όταν αυτή η ομορφιά είναι ένα 
τραγούδι ή μια μελωδία που "ευφραίνουν καρδίαν!"
Έτσι κι εμένα κατά διαστήματα, μου "κολλάει" ένα τραγούδι στο μυαλό, και δεν μου φεύγει από εκεί, 
ούτε με χειρουργική επέμβαση! Και καλά να είναι κάνα τραγούδι που μου αρέσει. Το παράδοξο όμως είναι 
ότι μου "κολλάνε" και τραγούδια που αντιπαθώ.
Αυτές τις ημέρες μού έχει γίνει βδέλλα στο μυαλό 
ένα τραγούδι, που κοντεύω να κάψω εγκέφαλο!
 Μιά νέα ετικέτα με τίτλο η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο
περιμένει να σας ξεναγήσει με ένα κλικ!

Αλλά αυτό..εκεί, επιμένει! Βρε τί χριστουγεννιάτικα βάζω κι ακούω, τί ελληνικά, τί ξένα, τί ποιοτικά, τί κουλτουριάρικα, τί Last Christmas, τί Εντίθ Πιαφ, 
τπτ! Έρχεται αυτό το τραγούδι να "σκεπάσει" όλα τα άλλα, σαν κύμα! Τέρμα εθιστικό, τέρμα τέλεια συνταγή για να κάψω φλάντζα, όταν ακούω δυνατά τα τα τα

 ✰*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰


Εσύ αυτό τον καιρό ποιό τραγούδι ακούς δυνατά τα τα τα; 😋

Ένα ταξίδι μέχρι την εξωτική Αίγυπτο σε περιμένει υπομονετικά ΕΔΩ και ΕΔΩ

Το απόφθεγμα στον τίτλο τής ανάρτησης ανήκει στον Φιόντορ Ντοστογιέφσκι  από το έργο του "Ηλίθιος"

   Foto: pinterest.gr 

❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο...........................❤¸¸.•*¨*•

14 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχα για πάμε!
    Χτυπά η καρδιά μου δυνατά -τα-τα-τα
    Και το κορμί μου σε ζητά -τα-τα-τα

    Δε συνεχίζω, δε θέλω να σου προκαλέσω εκνευρισμό.
    Καλά Χριστούγεννα και μία όμορφη νέα χρονιά, δημιουργική, με ψυχική και σωματική υγεία!

    Φιλιά πολλά!

    Υ.Γ. Θέλεις αλήθεια να μάθεις ποιο τραγούδι παίζει στο μυαλό μου... δυνατά τα τα τα;;; Και μάλιστα non-stop σε μυαλό και αυτοκίνητο 😂
    Ορίστε!
    https://www.youtube.com/watch?v=ChqaH975Zhc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα, δεν μου προκαλείς εκνευρισμό, γιατί έτσι κι αλλιώς
      η βελόνα μου είναι κολλημένη.. δυνατά τα τα τα!🤣😂😋
      Καλά Χριστούγεννα Γιωτουλίνι μου, σου εύχομαι κάθε χαρά!

      Διαγραφή
  2. "Από μια τύχη τυχερά βρεθήκαμε"
    Εύη Δρούτσα 2021 μ. Χ.

    Δεν έχω λόγια για την έμπνευση της στιχουργού!

    (κάτι τέτοια είναι που μας κολλάνε!
    Θυμήσου το Τι τι του Αλκαίου! ☺)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα το έχω διαβάσει κι εγώ στο φέις κι αλλού αυτό με τη Δρούτσα.
      Πάντως και το "τι τι" τού Αλκαίου είναι "Εύη Δρούτσα 1992 μ.Χ"😂
      Ωστόσο το τραγούδι αυτό ήταν αραβικό και στο ρεφρέν έλεγε "ντι ντι"
      https://www.youtube.com/watch?v=tTcnIYYeZI8

      Διαγραφή
  3. Χαχαχαχαχα
    κι εγώ που νόμιζα ότι είναι το δυνατά της Αρβανιτακη.
    Αυτό δεν το ήξερα.
    Αυτό τον καιρό ακούω Χριστουγεννιάτικα τραγούδια.
    Μερικές φορές όμως μου κολλάνε κι εμένα κάτι παράξενα που κι εγώ δεν ξέρω πού τα άκουσα.
    Καλά Χριστουγεννιάτικο.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δυνατά τής Αρβανιτάκη είναι παλαιότερο.
      Το δυνατά τα τα τα όμως είναι σχετικά πρόσφατο.
      Κι εγώ ακούω χριστουγεννιάτικα, και μάλιστα....
      δυνατά τα τα τα, για να ξεχάσω το δυνατά τα τα τα!😂

      Διαγραφή
  4. ... Ήμουν σίγουρη όμως!! 😂
    Νομίζω είναι το χειρότερο "κόλλημα" μετά το αμάρτησε μαζί μου και έλα (ίδιου βεληνεκούς). Εγώ πάντως κλαίω με τα βιντεάκια που βγάζουν για το συγκεκριμένο άσμα!

    Όπως και να χει οι δημιουργοί του το σκοπό τους τον πέτυχαν.

    Καλά Χριστούγεννα Πέτρα μου!!
    🎶 Δυνατά τα τα 🎶

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς με νιώθεις βρε Κατερινάκι! 😂
      Μα πραγματικά, τί κόλλημα και με το
      "αμάρτησε", αλλά όπως λες, τώρα είναι
      ακόμα πιο δυνατό το το το κόλλημα!😋

      Διαγραφή
  5. Αχ μην ακούω το "τατατα" θα πάθω παράκρουση χαχα
    Σε λίγο θα το ακούμε και στους χώρους αναμονής των ιατρείων!
    Καλά Χριστούγεννα νονούλι.
    Να περάσεις πανέμορφα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, αυτό με τις αναμονές στα ιατρεία
      δεν θα ήταν και τόσο κακό.. Να είσαι πχ
      στο οδοντιατρείο και να περιμένεις πότε
      θα κάτσεις στην ηλεκτρική καρέκλα! Μην μου πεις
      ότι δεν χτυπά η καρδιά σου δυνατά τα τα τα 😁😂

      Διαγραφή
  6. Αν ξέραμε από πόσους δρόμους περνά ένα τραγούδι για της ψυχής το τέρμα, θα τη στήναμε στη γωνία κι όσο δυνατό το το το κόλλημα, άλλο τόσο παιχνιδιάρικο το "παραμ, παράμ, παράμ, με τα αστέρια κάνω σκουλαρίκια" (Μίλβα) Άσχετο;; Ή ένα πιο "επίκαιρο" ραταταμ, ραταταμ.
    Καλά Χριστούγεννα Πέτρα μου και δυνατές τες τες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε γενικές γραμμές, ακούω με μεγάλη ευχαρίστηση
      όλα τα είδη τών τραγουδιών, εκτός από την τζαζ
      και τα ηπειρώτικα. Θεωρώ ότι -για τα γούστα μου
      πάντα- κάθε ρυθμός έχει την ώρα που του ταιριάζει.
      Οπότε δεν κολλάω σε κουλτουριάρικα ή μη, κι όμως
      υπάρχουν τραγούδια όπως αυτό που ανέφερες, που
      είναι αντικειμενικά ποιοτικά και καταπληκτικά..
      Θα σας γράψω ευχές αύριο, ωστόσο χρόνια πολλά! 🎄

      Διαγραφή
  7. Ομολογώ το τραγούδι το μαθαίνω από εσένα. Κοίτα, υπάρχουν περιπτώσεις Πέτρα μου που, μας κολλάνε τραγούδια και μας κουβαλάνε σε ρυθμό. Προφανώς κάτι έχουν να μας πουν, κάπως μας πετυχαίνουν και το κάνουν όλο αυτό. Εσύ, αν το απολαμβάνεις, δεν έχει κάποιος να σου πει τίποτα. Είναι καθαρά θέμα στιγμής και συγκυρίας.
    Άντε στέλνω καλησπέρες και λέω και Καλά Χριστούγεννα εν χορδαίς και οργάνοις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η εμμονή στον ίδιο ήχο είναι το "πρόβλημα" Γιάννη μου!
      Κατά τα άλλα καλά λα λα λα και χρόνια πολλά λα λα λα! 🎄

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.