Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2022

✿ *Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο... (γ)


Μα είναι και κάτι μέρες όμορφες...
...που δεν είναι γιορτές ή και είναι, 
-αλλά οι άνθρωποι οι κανονικοί
είναι αληθινοί όλες τις μέρες τής ζωής-
Ε, κι αυτές τις μέρες, έτσι απλά,
χτυπά το κουδούνι και είναι ο ταχυδρόμος
και σου φέρνει ένα χρυσό δεματάκι,
που μυρίζει αγάπη από μακριά,
γιατί έχει έρθει από άλλη πόλη.
Και σου λέει αυτό το χρυσό δεματάκι:
-να τα πούμε; -μα φυσικά! Ε, κι αρχίζει..

Μιά νέα ετικέτα με τίτλο η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο
περιμένει να σας ξεναγήσει με ένα κλικ!

Όταν ανοίγεις το χρυσό δεματάκι και σου 'χει στείλει το Αριστάκι!
 
..τα κάλαντα τής προσφοράς, της ελπίδας
και της φιλίας τής αληθινής, εκείνης μωρέ
που μπορείς να στηριχτείς επάνω της με
σιγουριά πως δε θα πέσεις, μα κι αν πέσεις
θα είναι εκεί να σε κρατήσει μια αγκαλιά
έστω και μακρινή- και να τραγουδήσετε
"κράτα με να σε κρατώ να ανεβούμε το βουνό".
Γιατί δεν είναι όλα τα δώρα σε βαλίτσες "κρυμμένα", δεν είναι μίζες, δεν είναι όλα τα δώρα συναλλαγές, 
αυτά τα αφήνουμε για εκείνους που μέσα στα 
κλεμμένα πλούτη ζούνε πλαστικές ζωές. Εμείς 
θα ζήσουμε κι ας είμαστε φτωχοί φιλάρα μου 
με αλήθεια και φως, με ψυχή και καρδιά!🎅🎅

✰*•˛˛•*✰♡*•˛˛•*✰♡*•˛˛•*✰

Και μετά από μιά Ελίζαμπεθ και μιά Μέριλιν ένα Santa Baby επιβάλλεται! 

Το απόφθεγμα στον τίτλο τής ανάρτησης ανήκει στον Φιόντορ Ντοστογιέφσκι από το έργο του "Ηλίθιος" ~ Foto: Pinterest

❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο...........................❤¸¸.•*¨*•

12 σχόλια:

  1. Η πιο ωραία παρουσίαση δώρου - και μάλιστα τόσο μικρού!
    Πραγματικά εμείς έχουμε κάνει πράξη εκεί το "κράτα με να σε
    κρατώ να ανεβούμε το βουνό"! Καταλαβαινόμαστε και στηρίζουμε
    η μία την άλλη, γιατί πέρα από τα κοινά βιώματα έχουμε και εκείνη
    την εξημέρωση της αλεπούς και του Μικρού Πρίγκιπα μωρέ και
    είναι τόσο αληθινό και όμορφο!
    ΣΛ, Πετρίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο μεταξύ, η ανάρτηση αποδεικνύεται ένα παιχνίδι για δυο 😋🤣😂🧡🎈🎅💚🎄

      Διαγραφή
  2. Τι βάλσαμο στην ψυχή αυτές οι μικρές χειρονομίες; Ή μήπως τεράστιες! Να ξέρεις πως κάποιος με πολλή αγάπη σου προσφέρει ένα κομμάτι απ’ την ψυχή του. Μια όμορφη σκέψη να δούμε τη ζωή από άλλη οπτική γωνία. Με τέτοια συναισθήματα γίνεται όμορφη!
    Υπέροχα τα δώρα της Αριστέας! Να τα χαρείς Πέτρα μου!
    Καλά Χριστούγεννα με όμορφες στιγμές χαράς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Αννίκα μου, είναι βάλσαμο, σαν το ζεστό τσάι ένα παγωμένο βράδυ..💚🎅🎄

      Διαγραφή
  3. Αυτές οι μικρές μα τόσο "μεγάλες" πραγματικά δοτικές στιγμές είναι τα μικρά θαύματα, που γίνονται μεγάλα και αγκαλιάζουν την καρδιά μας.
    Η Αριστέα έχει το χάρισμα να κάνει όμορφα πράγματα όπως τόσοι άλλοι φίλοι εδώ. Να τα χαρείς Πέτρα μου μαζί με τις γιορτάδες μέρες.
    Τα φιλιά μου, καλά Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, είναι οι δόσεις που χρειαζόμαστε για να αντέχουμε την καθημερινότητα🎅🎄

      Διαγραφή
  4. Τα κάνει κάτι τέτοια η μικρή τρελή πυργοδέσποινα Πετρίνα μου και σε ξαφνιάζει ευχάριστα με της κινήσεις αγάπης που στέλνει πανταχόθεν...😊 κάτι ξέρω και εγώ που σου μιλώ, ευχαριστημένη παθούσα παρελθόντων ετών, έχω νιώσει ότι νιώθεις.
    Να τα χαρείς τα καλούδια της φίλης Πέτρίνα μου και με αυτή την προτροπή στέλνω σου εγκάρδιες ευχές , για τα πιο όμορφα και χαρούμενα Χριστούγεννα σου, με πολύ αγάπη γύρω σου...φιλιααα!! ✨🎄🧡🎁😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ έχω ομορφιές κι απ' τις δυό σας πάντως! 😉 Χρόνια πολλά Σμαράγδι μου! 💚🎄

      Διαγραφή
  5. Καλές γιορτές με υγεία, καλή διάθεση, αλληλεγγύη και ανθρωπιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μόνο εσύ σε ολόκληρο τον κόσμο θα μπορούσες να συνδυάσεις Αριστέα, xmas ευχές και Καϊλή! Είμαι τόσο περήφανη που σε έχω για νονούλι. Respect!
    Καλά Χριστούγεννα νονούλι μου, να περάσεις όμορφα.
    Και του χρόνου με υγεία :)
    Πολλά πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να φανταστείς ότι αυτό το λαμόγιο -την Καϊλή- την είχα ξαναπιάσει στο στόμα μου, αλλά δεν μπορώ να την..λησμονήσω! 😋 "Είναι πολλά τα λεφτά Εύα!" Χρόνια πολλά!!! 💚🎅🎄

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.