Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2022

╰✿╮Η Φωτογραφία Της Εβδομάδας: Χριστουγεννιάτικες Ευχές!



 Αφήστε ήσυχους αυτούς που γεννιούνται!

Μεριάστε να μεγαλώσουν.

Μην τα 'χετε σκεφτεί όλα γι' αυτούς.

Μην τους διαβάζετε το ίδιο βιβλίο.

Αφήστε τους ν' ανακαλύψουν την αυγή

και να δώσουν όνομα στα φιλιά τους.
Καλά Χριστούγεννα με Υγεία!

✰*•˛˛•*✰✰♡*•˛❤ ✰  ✰ ˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰

Foto: Pinterest  ~ Κείμενο: Πάμπλο Νερούδα 

❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο............................❤¸¸.•*¨*•

20 σχόλια:

  1. Καλά Χριστούγεννα Πέτρα μου! Να περάσετε υπέροχα! Μια σφιχτή αγκαλιά σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανταποδίδω την αγκαλιά, ευχές..φουλ για παραμονή πρωτοχρονιάς τώρα πια! 💚🎅🎄

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Καλη παραμονή πρωτοχρονιάς Χριστινάκι, προσωπικές ευχές κι από εδώ! 💚🎅🎄

      Διαγραφή
  3. Καλά Χριστούγεννα αγαπημένη μας φίλη. Με ευχές καρδιάς για κάθε τι όμορφο στη ζωή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έστω και με καθυστέρηση, ανταποδίδω ευχές καρδιάς Γιάννη μου! 💚🎅🎄

      Διαγραφή
  4. Σοφά τα λόγια σου.
    Καλά Χριστούγεννα Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δεν είναι και δικά μου! Ευχές για καλή παραμονή πρωτοχρονιάς! 💚🎅🎄

      Διαγραφή
  5. Καλά Χριστούγεννα Πέτρ;α μου με στιγμές ανθρώπινες γεμάτες αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'μαστε καλά Αννούλα, καλή παραμονή πρωτοχρονιάς! 💚🎅🎄

      Διαγραφή
  6. Καλά Χριστούγεννα Πέτρα μου με υγεία, αγάπη και στιγμές γεμάτες φως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγάπη και φως, και καλή παραμονή πρωτοχρονιάς Αννίκα μου! 💚🎅🎄

      Διαγραφή
  7. Καλά Χριστούγεννα Πέτρα μου.
    Να περάσεις καλά με τους δικούς σου αγαπημένους ανθρώπους γύρω σου.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ πάντα με τους αγαπημένους σου Ρένα μου, πολλές ευχές! 💚🎅🎄

      Διαγραφή
  8. Λίγο πριν την εκπνοή των Χριστουγέννων Πετρίνα μου δέξου και τις δικές μου ευχές για όμορφες στιγμές χαράς και αγάπης με τους δικούς σου ανθρώπους. και... ναι να μεριάσουμε πια τα παλιά μυαλά...υπάρχουν καινούργια πολύ καλύτερα!!
    Ο καινούργιος χρόνος να σου φέρει δώρα καρδιάς Πετρίνα μου φιλιααα 🧡🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άργησα να εμφανιστώ κι εδώ και σε σένα, σου στέλνω
      όμως πολλές ευχές για την παραμονή πρωτοχρονιάς! 💚🎅🎄

      Διαγραφή
  9. Χρόνια καλά, Πετρούλα μου.
    Υγεία και δύναμη εύχομαι. ♥️
    Και του χρόνου να είμαστε γερές, δυνατές, σαν γροθιά πάντα, στήριγμα η μία στην άλλη.
    Σ αγαπώ....
    (Ξερς εσύ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω βέβαια..😉..κι ανταποδίδω αγάπη! Να είμαστε καλά με υγεία! 🎈🎅💚🎄

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.