Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2022

✿ *Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο... (δ)


Έλα μωρέ, τί είναι ένας ζεστός καφές ένα
παγωμένο πρωινό; Και τί είναι ένα φρέσκο 
κουλούρι με σουσάμι; 'Η μια βόλτα στη
θάλασσα; Και τί είναι άλλο ένα ραντεβού 
με την κολλητή; Έλα μωρέ, ένα θεατρικό
έργο ήταν μόνο. Κι ένα λογοτεχνικό βιβλίο
τού αγαπημένου σου συγγραφέα. Ε, και;

 Πόσες φορές να ακούσεις πια 
χριστουγεννιάτικα τραγούδια;
Εντάξει τώρα, πέτυχε η μακαρονάδα με τον
κιμά, πρώτη φορά ήταν δα; Είδες μιά ταινία
χαλαρά στην τηλεόραση και χάθηκε ο κόσμος;

Στιγμές όμορφες, ανέφελες κι ανέμελες 
στιγμούλες, που όλοι πρέπει να απολαμβάνουμε
χωρίς ποτέ να τις περιφρονούμε. Ούτε 
δεδομένες είναι, ούτε μας τις χρωστά το σύμπαν.

Κι όταν συμβαίνουν δε μένει παρά να τις 
ζει κανείς με πάθος. Εκεί. Με ευγνωμοσύνη.
 
Μιά νέα ετικέτα με τίτλο η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο
περιμένει να σας ξεναγήσει με ένα κλικ!

*Να απολαμβάνεις τα μικρά πράγματα γιατί
μιά μέρα θα κοιτάξεις πίσω σου, και θα 
αντιληφθείς ότι ήταν τα μεγάλα πράγματα.


✰*•˛˛•*✰✰♡*•˛❤ ✰  ˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰

Το απόφθεγμα στον τίτλο τής ανάρτησης ανήκει στον Φιόντορ Ντοστογιέφσκι από το έργο του "Ηλίθιος" 

Foto: Pinterest  ~ *Απόφθεγμα εντός κειμένου: Rob Brault

❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο...........................❤¸¸.•*¨*•

16 σχόλια:

  1. Έχεις απόλυτο δίκιο, Πέτρα! Τα τάχατες μικρά και ασήμαντα είναι το αλάτι της ζωής.
    Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή παραμονή πρωτοχρονιάς Βασίλη μου, όλα με το καλό! 🎅🎄✨

      Διαγραφή
  2. Θα συμφωνήσω απόλυτα Πέτρα μου. Εκεί είναι η ουσία της ζωής στα μικρά και ασήμαντα...
    Εύχομαι να είναι αρκετά γαλαντόμος ο νέος χρόνος
    Να σου ικανοποιήσει όλες τις ευχές σου και όσες τα άλλα χρόνια παρέβλεψαν
    Καλά να περάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας είναι γαλαντόμος για όλους μας, Αννούλα, το έχουμε τόση ανάγκη..
      Κι εσύ να είσαι καλά να περνάς όμορφα! Καλή παραμονή πρωτοχρονιάς ✨🎅🎄

      Διαγραφή
  3. Πόσο δίκιο έχεις βρε Πέτρα μου! Και κοίτα τώρα, πόσο μάς λείπουν αυτές οι μικρές στιγμές, που όλοι σχεδόν σνομπάρουμε και παραμελούμε. Προσωπικά νιώθω τον εαυτό μου πολύ πληγωμένο από αυτήν την έλλειψη. Θεωρώ ότι είναι αυτό ακριβώς, που λείπει απ' τη ζωή μου. Αυτή η απλότητα των στιγμών, που ανέφερες. Ένας καφές με έναν γνωστό. Μια βόλτα στα μαγαζιά για κοίταγμα. Μια έκθεση ζωγραφικής ή ειδών τέχνης. Αυτά ακριβώς είναι, που με κάνουν να βαραίνω στη θλίψη και να μού λείπουν. Ας τα εκτιμήσουμε λοιπόν γιατί καταντάει ...αηδία πια τόση μιζέρια στη ζωή μας.
    Κορίτσι μου, καλή χρονιά να σού ευχηθώ με την καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η απλότητα τών στιγμών έχει τη μεγαλύτερη βαρύτητα Γιάννη μου.. Καλό βράδυ! ✨

      Διαγραφή
  4. Στιγμές είναι η ζωή που τις πιο πολλές φορές στη βιασύνη μας δεν προλαβαίνουμε να καταγράψουμε στη μνήμη, πόσο μάλλον να εκτιμήσουμε. Κι όμως αυτές οι μικρές στιγμές δίνουν αξία και γεμίζουν την ψυχή. Χωρίς αυτές μάλλον βαριά, ανιαρή, αφόρητα λιγόλογη θα ήταν. Μια πορεία προς τη μονοτονία.
    Εύχομαι Πέτρα μου ο καινούργιος χρόνος να φέρει πολλές τέτοιες μικρές στιγμές στη ζωή σου!
    Καλή Πρωτοχρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Στιγμή" δεν πρέπει να χάνουμε από τις μικρές αυτές στιγμές Αννικάκι μου! ✨

      Διαγραφή
  5. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Πέτρα. Ευτυχώς έχουμε μάθει να τις εκτιμούμε αυτές τις μικρές στιγμές αν και πάλι κάποιες φορές αναίτια γκρινιάζουμε. Δεν μας χρωστάει το σύμπαν, κάνει όμως τα αδύνατα δυνατά ώστε όλα να είναι υπέρ μας και μόνο για αυτό οφείλουμε να νιώθουμε ευγνωμοσύνη. Λένε ότι αυτό που συμβαίνει κάθε στιγμή έχει τον λόγο του. Εύχομαι καλή χρονιά, υ π έ ρ ο χ ε ς στιγμές, κάθε επόμενη χρονιά να είναι καλύτερη από την προηγούμενη. Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανταποδίδω κάθε ευχή Στέλλα μου, και καλή χρονιά με τις στιγμούλες μας..✨

      Διαγραφή
  6. «Στιγμές όμορφες, ανέφελες κι ανέμελες».
    Να ακόμα μια απάντηση στο ερώτημα «τι σημαίνει ευτυχία».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρά αποστάγματα εμπειρίας Άρη μου.. Καλή σου χρονιά με υγεία! ✨

      Διαγραφή
  7. Τι ωραία που τα γράφεις! Τα απλά πράγματα, τα συνηθισμένα είναι τα πιο ουσιαστικά και όμορφα που μας συμβαίνουν. Όσο μεγαλώνω τόσο περισσότερο το καταλαβαίνω.
    Να είσαι καλά Πέτρα μου, με υγεία, αισιοδοξία και πολλή χαρά (σε πείσμα των καιρών) να υποδεχτείς τον νέο χρόνο.
    Κι αυτός να σου το ανταποδώσει, να σου φέρει όλα όσα λαχταράει η ψυχή σου.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιά "τέτοια" χρονιά εύχομαι κι εγώ Μαράκι μου, με όλα τα καλά! Την αγάπη μου ✨

      Διαγραφή
  8. Μικρές πολύτιμες στιγμές Πετρίνα μου που τις προσπερνούμε σαν δεδομένες...όσο μεγαλώνουμε όμως αρχίζουμε να τις εκτιμούμε περισσότερο, γιατί είναι αυτές που κάνουν όμορφη την καθημερινότητα μας...Ας τις απολαύσουμε λοιπόν από εδω και πέρα και ας είναι αφορμή ο ερχομός του καινούργιου χρόνου να το κάνουμε.
    Καλή Πρωτοχρονιά με υγεία Πετρίνα μου, με περισσότερες μικρές πολύτιμες στιγμές. γιορτινά φιλιααα 🎅🎄 🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύτιμη είναι κάθε μας στιγμή που μας κάνει χαρούμενους Σμαραγδάκι μου! ✨

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.