Πέμπτη 4 Μαΐου 2023

✿ Βγήκε η ντροπή στις στράτες και γελάνε οι διαβάτες (δημώδες!)

Ποιός να συγκριθεί μαζί σου. Μπα. Σου μιλώ και κοκκινίζεις, τί να φανταστώ. Με την καμία! Το ωραιότερο πλάσμα τού κόσμου για μένα είσαι εσύ. Ρε συ, θα ξεράσω ΤΩΡΑ! Χειρότερη να είναι η κάθε σου ημέρα;;

Καλά. Πρέπει να είμαι τέρμα κακούργα για να θέλω το κακό για ένα τέτοιο παλικάρι, δίμετρο, ευθυτενές, καραμπουζουκλή και "καλέ τί γκόμενος είσαι εσύ!" Που περπατάει στο δρόμο, και του λύνονται τα κορδόνια, κι άντε μετά να τα δέσει από μόνος του. Που αυτοκλειδώνεται για να βάλει μιά ζακέτα από μόνος του. Που περπατάει στην αγορά και χαιρετάει τις κούκλες στις βιτρίνες. Ε, κι αυτές τού απαντάνε... μ' αυτόν που έμπλεξαν!

Που βγάζει τις πιπίλες από τα μωρά που συναντά στις βόλτες, που του φεύγουν οι σκύλοι όταν πάει να τους αγκαλιάσει, που βγάζει την μάσκα όταν αγκαλιάζει παιδάκια αλλά τη φορά όταν είναι μόνος του και κάνει το 468ο διάγγελμα τής ζωής του, που κλέβει τις ομπρέλες από τα ξενοδοχεία τού εξωτερικού που τον φιλοξενούν, *αλλά και τα αφρόλουτρα και τα σαμπουάν και.. ή τα λούζεται όλα μαζί ή τα πίνει, για να μην πάνε χαμένα!


Που πάει στις κηδείες και γελάει, στα πανηγύρια πάει και κλαίει, που επάξια κέρδισε τον τίτλο τού τουρίστα και που ο Ευτύχης Μπλέτσας μπροστά του φαντάζει σα να 'χει πάει μόνο μέχρι το Κακοσάλεσι, που είτε θα τον δεις να πηγαίνει για αεροπλανικό σκι, είτε θα σπάει την καραντίνα που ο ίδιος επέβαλλε πηγαίνοντας για ποδήλατο, είτε θα αρμενίζει στα Μαράθια με ένα μαγιό νυχθημερόν κι ένα πανηλίθιο ευτυχές άνευ λόγου, χαμόγελο, είτε που θα εμβολιάζεται με τη ρώγα έξω, που πάλι καλά δηλαδή που μας έχει δείξει μόνο ρώγα κι όχι τίποτα πιο..κάτω, άγιο είχαμε!

Που είναι ο πιο επιμελής μαθητής τών επικοινωνιολόγων του, κι όλο φωτογραφίζεται με χάρη, κι όλο ποζάρει με νάζι, πλάι σε τυχαίους καουμπόηδες στο Τέξας τής Θεσσαλίας, που πάει και "σερβίρει" με απύθμενη αλαζονεία τους άστεγους που ο ίδιος ξεσπίτωσε, γιατί άμα βλέπει κουτάλα κάτι του ξυπνάει, αν και δεν ξέρει τί, που καμαρώνει για το -δήθε μου και τάχα μου- γκομενάκι τού υιού, που βάζει το μαρεβάκι να κάνει ότι σκουπίζει, και όλο και το γεμίζει με χάδια και φιλιά και σάλια! 🤮

Που υπήρξε πολιτικός κρατούμενος με πάνα βρακάκι, μπιμπερό και πιπίλα ("γιατί γελάτε κύριοι;") που γνωρίζει ότι ο Υμηττός διαθέτει εξωγήινους ("πραΜατική ιστορία!") που από τότε που ήρθε δεν είδαν φαγητά οι κατσαρόλες μας, κι από τότε που μας έταξε ότι ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός, μόνο κροκόδειλους που δεν έβρεξε (ακόμα) και που στην τελική, το μόνο λάθος..σωστό, που μας είπε ο σκιτζής κατάμουτρα, ήταν πως τον ενδιαφέρει η επικοινωνία και όχι η ουσία. Και ήταν η μόνη αλήθεια.. 

Που μπορεί μεν να είναι χειρότερος κι από ανίκανο, παράλληλα όμως είναι και ικανός για όλα! Κι αυτό εντέλει αν και είναι ό,τι πιο επικίνδυνο για τους άλλους, είναι το μεγαλύτερο ατού για τον ίδιο, με αποτέλεσμα να τον συντηρεί έξω από το νερό, όπως η κουράδα στον αφρό.. και που όσοι τον υποτίμησαν ως αδύναμο κρίκο, πλανήθηκαν πλάνη οικτρά.. Η πλάνη μόλις τελείωσε. Ακολουθούν τα έργα και οι ημέρες τού πιο αδίστακτου και άθλιου πρωθυπουργού ever, τού τραγικού Κυριάκου Μητσοτάκη...


✰*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰

Art: Maja Lindberg ~ *Ατάκα τού δημοσιογράφου Κ.Πουλή


❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο...........................❤¸¸.•*¨*•

24 σχόλια:

  1. Πώς τα συγκέντρωσες όλα τούτα βρε θηρίο;
    Γαμάτο; Ναι, κάργα γαμάτο!
    Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι ναι καλή μου, ναι! Αυτός ο τύπος εκφράζει επίσημα την πατρίδα μας! Ναι! Αυτός ο τύπος με ότι κουβαλάει πίσω του και ιδεολογικά, μάς εκπροσωπεί, μάς κυβερνάει. Αυτός!
    Για αυτό κρατώ αυτό το τελευταίο που κλείνεις: "Πριν μιλήσω έχω κάτι να σάς πω"
    Πώς το έλεγε ο Παπαμιχαήλ στο "Η κόρη μου η σοσιαλίστρια";
    -Άστε ρε παιδιά που θα μιλήσω για δουλειές με το ...Σωτήρη!

    Φιλιά κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 🙂 Γιάννη, είδες για να είσαι σινεφίλ; Κι εσύ με την ατάκα στο στόμα! 😊🌻

      Διαγραφή
  3. Εγώ λέω, τι να το κάνουμε το θέατρο; Για όποιον ενδιαφέρεται οι παραστάσεις καθημερινά καλά κρατούν. Το θέμα είναι πως ο κόσμος χειροκροτεί. Οι δε δημοσκοπήσεις (καλά μιλάμε για χοντρή μπίζνα) καταχωρούν τον Μεγάλο για απόλυτα ικανό (ναι μη γελάς)
    Τώρα....ενδύεται την αίγλη υπολογίζοντας στην προεκλογική περίοδο;;; Ή είναι στ’ αλήθεια ¨τρεις λαλούν και δυο χορεύουν;;;¨ Το θέμα είναι (το ξαναλέω) πως ο κόσμος τρέχει, όχι μόνο τρέχει, αλλά και χειροκροτεί. (σημασία έχει πως κανένας από δαύτους δεν έζησε καλά, σε αντίθεση μ’ αυτούς που ζουν καλύτερα)
    Φιλιά Πέτρα μου!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν απορώ με τις γελοιότητες τού γαμωκούλη,
      με τον άδειο εγκέφαλο τών ψηφοφόρων απορώ.. 🎀

      Διαγραφή
  4. Εγώ αγριεύτηκα.
    Από το γενικότερο σύνολο, αλλά και η προτελευταία φωτό της ανάρτησης δεν βοήθησε. χαχα
    Βοήθεια μας νονούλι! Και καλή μας δύναμη!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις πόσο αγριεμένη είμαι ενόσω συγκεντρώνω διάφορα στοιχεία.
      Σαν το τρίχωμα τής γάτας όταν συναντά σκύλο είμαι.. 😛🎀

      Διαγραφή
  5. Και έλεγα Πετρίνα μου ποιος να ναι, ποιος να ναι, για ποιον να λέει άραγε; το θέμα το έχεις εντρυφήσει λέμε στο έπακρο.🤣 για γέλια είμαστε ή για κλάματα δεν ξέρω...θα δείξει...
    Φτου φτου το όνομα στο τέλος τι το θελες μανίτσα μου; δεν μας σκέφτηκες καθόλου;😮
    Από μένα, αγκαλιά και φιλί Πετρίνα μου ! 🤗😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι' αυτό έβαλα φωτό και όνομα μη τυχόν και τον μπερδέψετε με κάναν άλλον! 😛 🎀

      Διαγραφή
    2. Δεν μπερδεύεται με κανέναν ο τύπος Πετρίνα μου! 😮

      Διαγραφή
  6. Πώς τα γράφεις βρε Πέτρα μου;
    Να γελάμε και να κλαίμε με τα χάλια μας.
    Χειρότερα δεν μπορούν να γίνουν τα πράγματα ή λες να μπορούν;
    Κράτα μας ενήμερους.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως είπαμε και στα φέισμπουκ, κάτσε να κλάψουμε στην επόμενη ανάρτηση 😉🎀

      Διαγραφή
  7. Βρε κοριτσακι μου...μηπως πρεπει να βοηθησεις το παιδι στην προεκλογικη του εκτρατεια ....τοοοοοσο ωραια που τα λες?Θα ειχε την αυτοδυναμια στο τσεπακι χαχαχαχα! Μπραβο για αλλη μια φορα Πετρα μου!!!!!!!!!!!!.τον εβαλες με πολυ ωραιο τροπο στην θεση που του αρμοζει!!!!Πολλα φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με εσένα, όπως είπαμε, προσεχώς με βλέπω στο φράκτη τού Έβρου..😊 🎀

      Διαγραφή
  8. Τι μου θύμισες τώρα!! Όλα μαζί έχουν άλλη χάρη. χαχα. Εγώ θα γελάσω με την καρδιά μου Πέτρα μου, ελεύθερα και χωρίς ενοχές γιατί τον λυπάμαι να φύγει έτσι αγέλαστος. Ας αφήσει τουλάχιστον ένα μειδίαμα πίσω του γιατί από κλάμα μας χόρτασε.
    Το κείμενό σου είναι πολύ εύστοχο και διασκεδαστικό. Το χαρήκαμε όλοι εδώ στο σπίτι πάρα πολύ και ακόμα περισσότερο χάρηκα που δεν είμαι ...εχθρός σου χαχα.
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαράκι μου, πόσο με τιμά που με διαβάζει όλη η οικογένεια!
      Μετάφερέ τους όμως, ότι εχθρός μου δε θα γίνεις ουδεπόποτε! 😊🎀

      Διαγραφή
  9. Δεν ξέρω αν γελάνε όλοι στη στράτα αλλά εγώ γελάω κυρίως με το κουράγιο σου να ψάξεις και να ασχοληθείς με ένα συγκεκριμένο άνθρωπο...Κι αυτό το τελευταίο ερώτημα αυτό που έχεις να πεις πριν μιλήσεις...ναι ξέρεις. Σαν να το έχεις σίγουρο ότι θα βγει νομίζω...μαχαίρι το γέλιο πάντως.
    Χαρά στο κουράγιο σου
    Καλή ψήφο λοιπόν και ο Θεός βοηθός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιας και ανέφερες τη στράτα, ο τίτλος τής ανάρτησης είναι μια ατάκα που άκουσα σε μια σειρά στην τηλεόραση, δε θυμάμαι ποιά, μόλις την άκουσα όμως, τη συνδύασα άμεσα με τον εν λόγω καθαρματία.. Καλή ψήφο, καλό ψόφο! 😊🎀

      Διαγραφή
  10. Ο χειρότερος πρωθυπουργός που περασε στα χρόνια μας απ την Ελλαδα
    Πιστεύω πως αν αξήζαμε κάτι καλύτερο.. θα το είχαμε
    Στις εκλογες εκτος απ τους επαγγελματίες πολιτικούς, κρίνεται και ο Λαός
    Η ψήφος είναι μεγάλη ευθύνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι στιγμής, ναι, ο χειρότερος! Ξεπέρασε και τον Μητσοτάκη/Κάθαρμα/Πατέρα του, και το ζεύγος Σαμαράς-Βενιζέλος.. Ας κριθούμε κι εμείς λοιπόν, όπως πολύ σωστά λες Μορφέα μου!

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Αααααχ ρε κατακαημένο.. Πόσο πλανήθηκες, πόσο πλανήθηκα... 🙃🧡

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.