Πέμπτη 25 Απριλίου 2024

✿ *Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο... (a)

μωρό ντυμένο κουνελάκι

Η ομορφιά, αν δεν τον σώσει αυτόν τον κόσμο, δεν έχουμε να ελπίζουμε σε τίποτα άλλο πια. Κι η φύση, και τί δεν κάνει βρε, για να μας χαρίσει ομορφιές! Αντικειμενικά τώρα. Και ποιός δεν έγινε μάρτυρας -κυριολεκτικά και μεταφορικά- τής αφρικανικής σκόνης, που όλα τα σφάζει κι όλα τα χρωματίζει. Κίτρινα. Που, άμα είχες ξαναδεί εσύ κίτρινα περιστέρια, πες το μου κι εμένα να το ξέρω. Κίτρινα περιστέρια, κίτρινα.. 

κτήρια, κίτρινα αυτοκίνητα (τα ταξί είχαν βαφτεί από μόνα τους), κίτρινα λεωφορεία, κίτρινα πουκάμισα, κίτρινα τιμολόγια (ΔΕΗ αφού), κίτρινα βρακιά στα σκοινιά, κίτρινα σκοινιά (με βρακιά), κίτρινα φανάρια, κίτρινοι πολίτες, κίτρινοι πολιτικοί. Το μόνο που έμεινε στο φυσικό του χρώμα, ήταν η κίτρινη δημοσιογραφία. Κίτρινοι κιτρινιάρηδες τής συμφοράς ΑΡΔ.

Η φύση σε συνδυασμό με την πολιτεία, όλα μάς τα παρέχουν βρε. Τί; Επειδή είναι κίτρινα; Λες κι άμα ήταν σε άλλο χρώμα, θα είμασταν ευχαριστημένοι, οι έχοντες το αίσθημα τού ανικανοποίητου. Είναι εκεί που αντιλαμβάνεσαι την ανθρώπινη αχαριστία: "Ναι, αλλά καμήλες είχαμε; δεν είχαμε! Ή μήπως είχαμε τίποτα καμηλιέρηδες και δεν τους είδα; Που άμα είχαμε, να 'σαι σίγουρος ότι θα τους είχα δει, που είναι κάτι δίμετρα μελαμψά μαναράκια, να θες να τα πιείς στο ποτήρι, και να μην έχεις γουλιά νερό μέσα στην έρημο τής Πατησίων! Μισές δουλειές όπως πάντα!"

βαμμένα αυγά κούπα με καφέ
*•˛˛•*✰♡*•˛❤ ✰ ✰  ✰ ✰ ˛•*✰*•˛˛•*✰
Art: Pinrerest 

*Το απόφθεγμα στον τίτλο τής ανάρτησης ανήκει στον Φιόντορ Ντοστογιέφσκι  από το έργο του "Ηλίθιος"


Μια.. όμορφη ετικέτα με τίτλο


περιμένει να σας ξεναγήσει μ' ένα κλικ!

...........οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο...........

18 σχόλια:

  1. Kαλησπέρα Petra μου.
    Γέλασα τόσο πολύ με τα κίτρινα περιστέρια και όταν έφτασα στην κίτρινη δημοσιογραφία,
    λέω, πόσο δίκιο έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έσπασε την μονοτονία εντέλει το κίτρινο, και στα περιστέρια.. 😛

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα, φιλενάδα! Οι παράταιρες εξελίξεις έχουν επιταχυνθεί τα τελευταία χρόνια, Πέτρα. Τι ζούμε ε; Φωτιές, πλημμύρες, καταστροφές, ερημώσεις, ήρθε τώρα και η κίτρινη σκόνη. Και μάλιστα σε χρόνο, που τρέχει όλο και πιο γρήγορα στην εξέλιξη των γεγονότων.
    Ο παράγοντας "άνθρωπος" κάποια στιγμή θα παρέμβει. Οι κοινωνικές εξελίξεις, δεν είναι ουδέτερες. Έχουμε να ζήσουμε πράγματα, που τώρα δείχνουν ακούνητα, δεδομένα. Και εκείνοι, που καυχώνται τυχούσα "παντοδυναμία", νομίζω πρέπει να ανησυχούν τα μάλα!
    Φιλιά στέλνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε να δούμε Γιάννη μου, πότε θα έρθει το πλήρωμα τού χρόνου...🐇

      Διαγραφή
  3. Γιατί καλέ; Κίτρινα πουλάκια (καναρίνια) δεν έχουμε; Κίτρινα ταξί, κίτρινο τύπο, κίτρινο αλεύρι (εξαιρετικό για πίττες) κίτρινες πινακίδες......ε και κίτρινους πολιτικούς, αλλιώς πως θα μας σπάνε τα νεύρα. Λένε, οι ειδικοί πως το κίτρινο προκαλεί έλλειψη συγκέντρωσης. Ε, μα ναι, αν περπατάω και χαζεύω έναν κίτρινο ουρανό, δεν θα σκουντουφλοκουβαριαστώ, είτε σε καμμιά λακκούβα (απ' αυτές που φυτρώνουν παντού στους δρόμους) είτε σε καμμιά κολώνα. Και μετά θα βλέπω όχι μόνο κίτρινες, αλλά κόκκινες, μπλε και πράσινες πεταλούδες. Όπως και να το δεις.....ολίγον από Σαχάρα γίναμε και....βράσε ρύζι (κίτρινο)
    Φιλιά κανονικά Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωωω πώς ξέχασα το κίτρινο αλεύρι που είναι και τέλειο, Αννικάκι μου! 💚🐇

      Διαγραφή
  4. Τώρα γιατί σε μένα είχαν γίνει πορτοκαλοκόκκινο τα πάντα όλα απορώ. Αγριεύτηκα λίγο...ομολογώ!Πάντως εγώ τους βεδουίνους τους έψαχνα...να πω την αλήθεια μου! Καμήλες είδες; Πολλά θα δούμε ναι;
    Αναμένουμε για τις ομορφιές που θα σώσουν τον κόσμο χααχααα Καλησπέρα Πέτρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ζήτημα τοποθεσίας Άννα μου 😉 Εγώ βρίσκομαι ψηλά..(καμήλες not) 🐇

      Διαγραφή
  5. Πέτρα μου, μας κιτρίνισες τελείως.....είχε και πορτοκαλί καλέ
    Όσο για τον Τύπο, πάντα κίτρινος ήταν ....
    Αχ, πού είναι αυτή η ομορφιά μπας και σωθούμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκεί που είμαι εγώ, μόνο κίτρινο είχε (και όχι, δεν είμαι δημοσιογράφος) 😛🐇

      Διαγραφή
  6. Τα αυτοκίνητα δεν είπες. Που έξω από τα τζάμια, τιποτα δεν βλέπαμε με τις πρώτες σταγόνες λασποβροχής. Φοβάμαι, ότι όσο κι αν τι διασκεδάζουμε, οι μέρες που έρχονται θα είναι ακόμα χειρότερες. Η κλιματική αλλαγή, είναι εδώ και βλέπω ότι οι μεγάλοι εξουσιαστές του κόσμου, ακόμα μοιράζουν τη διεθνή σκακιέρα, αντί να δράσουν όπως οφείλουν.
    Την Καλημέρα μου, Πέτρα. Έστω κι απαισιόδοξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ τα είπα και τα αυτοκίνητα, αλλά τί να πρωτοπούμε/πρωτοδούμε..🐇

      Διαγραφή
  7. Δεν ξέρω αν είναι κίτρινη ή τσιρλή ή σκόνη, τα ρούχα όμως θέλουν πάλι πλύσιμο.
    Τα αυτοκίνητα επίσης.
    Οι καμήλες δεν ξέρω, ίσως είναι αυτοκαθαριζόμενες.
    Οι καμηληλιέριδες ίσως θέλουν μια μικρή βοήθεια στην πλάτη.
    Εγώ πάντως μια φαγούρα απέκτησα.
    Να είσαι καλά, μ έκανες και γέλασα.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Οι καμήλες είναι αυτοκαθαριζόμενες" 😂 Χαίρομαι που γέλασες Ρενάκι! 💚

      Διαγραφή
  8. Νονούλι, η φάση με την σκόνη, ειδικά τη στιγμή του δειλινού όπως είχαν μια κόκκινη απόχρωση, ήταν απόκοσμη και λίγο creepy. Η ανάρτηση σου από την άλλη, μια όαση στη μέση της σύγχρονης ερήμου.
    Σου στέλνω ένα γλυκό φιλί και ευχές για καλή Μ. Βδομάδα.
    ΥΓ: Φοβάμαι πως τα χειρότερα είναι μπροστά μας και όχι τίποτα άλλο, η χρωματική παλέτα είναι μεγάλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, αυτήν την όαση αναζητώ κι εγώ.. Σου στέλνω χρωματιστά φιλιά! 🧡🐇

      Διαγραφή
  9. "Το μόνο που έμεινε στο φυσικό του χρώμα, ήταν η κίτρινη δημοσιογραφία."
    Πάντα εύστοχη (και καυστική!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε, χαραμίζομαι, και δεν το λέω επειδή είμαι μπροστά! 😂😂😂🧡🐇🧡

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.