Κυριακή 15 Μαΐου 2016

╰☆ Τώρα που μπήκαμε στο χορό...όλοι θα χορέψουμε παιδιά! ☆

Σαν αεράκι από το ανοιχτό παράθυρο ήρθε και μας χάιδεψε τα αυτιά και μας έβαλε σε ένα κλίμα "καλωσορίσματος", ε, και κάπως έτσι άρχισε το παιχνίδι τών ανοιξιάτικων δώρων! Ήρθε η άνοιξη, μας χτύπησε το κουδούνι γκλιν γκλον! "Έχετε ένα δώρο στην πόρτα σας, ένα δώρο που...εκτοξεύτηκε, όταν η Αλεξάνδρα πάτησε το κουμπί της!".. "Για την Πέτρα σκέφτηκα να φτιάξω ένα πολύ ιδιαίτερο κολιέ, από λάβα και σοκολατί σουέντ κορδόνι, με κύριο στοιχείο το δέντρο τής ζωής, σε χρώμα ροζ-χρυσό".. Και πολύ σοφά έπραξες γλυκιά μου Σωτηρία -κρυφό μου ταίρι!- αφού το κολιέ σου(μου!) έκλεψε την παράσταση τις μέρες τού Πάσχα!  
Εδώ βλέπετε το πανέμορφο πραγματικά κολιέ, αλλά και τις κάρτες τής Σωτηρίας και τής Αλεξάνδρας! Κουκλιά!

Αλλά η ανήσυχη Αλεξάνδρα μας, δεν το 'χε σκοπό να "την βγάλει" μόνο με μια ανταλλαγή δώρων μεταξύ bloggers κι ως εκεί, έτσι προχώρησε ένα βήμα παρα-
πέρα, διοργανώνοντας ένα bazaar που το 'χει σκοπό να μας κάνει όλους "συνέ-
νοχους" στην προσφορά αγάπης, αλλά..με πράξεις! Κι όχι για μας αυτή τη φορά, αλλά για ιερό σκοπό, αφού θα ενωθούμε όλοι για την Κοινωνική Κουζίνα τού Άλλου Ανθρώπου. Κι όλα αυτά μέσα από ένα νηπιαγωγείο! Θα είμαστε όλοι εκεί Αλεξάνδρα μας, προσφέροντας ο καθένας ο,τι μπορεί. Εδώ σε ακολουθούμε πιστά!

Το γλυκό αλισβερίσι τών γιορτών έκλεισε με ένα υπέροχο δώρο επίσης, από το κουκλοβαφτιστηρόνιμουτογλυκόκαιόμορφο! Φενγκ σούι καραμπινάτο, όχι αστεία κι εγώ ανταποδίδω μουσικά με κάτι που...μόνο εκείνη μπορεί να καταλάβει εδώ!
..................................................................................................
..................................................................................................
Η Άννα κι η Ρένα γράφουν για την εβδομάδα blogging 
................................................Foto..............................................

✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰

❤¸¸.•*¨*•♫ ............................ο πιο πιστός φίλος του σκύλου.............................❤¸¸.•*¨*•

66 σχόλια:

  1. Πέτρα μου σε χαιρετώ!!!πάρα πολύ όμορφο το δωράκι σου!!!γέμισε η γειτονιά μας δώρα και αγάπη,γιατί η αγάπη όταν μοιράζεται πολλαπλασιάζεται....
    Να είσαι καλά γλυκιά μου!!!
    Όμορφη Κυριακή να έχεις!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δεσποινάκι! Καλή εβδομάδα πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα σου Πέτρα μου. Η Πρωτοβουλία της Αλεξάνδρας τώρα και άλλων δημιουργών στην κατεύθυνση της κοινωνικής αλληλεγγύης είναι πολύ θετική για όσα βιώνουμε. Και δεν μένει παρά να ακολουθήσουμε όπως μπορούμε.
    Καλή Κυριακή να ευχηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και θα ακολουθήσουμε, είναι βέβαιο! Καλή εβδομάδα Γιάννη :)

      Διαγραφή
  3. Με σκλάβωσες και μόνο με την εικόνα που διάλεξες!
    Με τα υπόλοιπα... απλά με έριξες στα πατώματα!

    Όταν είδα το κολιέ υπέθεσα πως θα σου ταιριάζει και χάρηκα πολύ!
    Να το ευχαριστηθείς και κάψεις καρδιές φορώντας το!!!
    Και το καραμπινάτο να το χαρείς, να σου διώξει κάθε άγχος εύχομαι!
    Σε ευχαριστώ, Πέτρα!!!! Για όλα! Έχεις μια θέση στην καρδιά μου για πολλούς λόγους.
    Αφήνω καραμπινάτα φιλιά αγάπης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακούγεται μπανάλ, αλλά με σκλάβωσες εξίσου κι εσύ επίσης..
      Για πολλούς επίσης λόγους.. Επιμένω: εμείς ευχαριστούμε! ❤❤

      Διαγραφή
  4. Ω, ομορφιές! Υπέροχα όλα τα δώρα που έλαβες, να τα χαρείς! Και του χρόνου με υγεία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (ξαναήρθα για να πω ότι έχω κολλήσει με την ονειροπαγίδα που έβαλες πάνωωω! Τι τέλεια!!)

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ ομορφιά μου! Καλή εβδομάδα :))

      Διαγραφή
    3. Έλλη, μπες στης Ελεάνας, έχει κάνει κι εκείνη κάτι τέλειο:

      http://myhomemymemories.blogspot.gr/2016/05/romantiki-oneiropagida.html

      Διαγραφή
  5. Τι όμορφα τα δώρα σου...σου εύχομαι από καρδιάς να τα χαρείς!!!!
    Καλά να περνάς σε ότι κάνεις Πέτρα μου....φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κοριτσάκι και καλή εβδομάδα! Ευχαριστώ πολύ.. :)

      Διαγραφή
  6. ...Πολύ καλό!!!... ΚΙ ένα "δώρο - ποίημα" από μένα:

    -Ο. Ελύτης, "Δώρο ασημένιο ποίημα"

    "Ξέρω πως είναι τίποτε όλ' αυτά και πως η γλώσσα
    που μιλώ δεν έχει αλφάβητο

    Aφού και ο ήλιος και τα κύματα είναι μια γραφή συλ-
    λαβική που την αποκρυπτογραφείς μονάχα στους και-
    ρούς της λύπης και της εξορίας

    Kι η πατρίδα μια τοιχογραφία μ' επιστρώσεις διαδο-
    χικές φράγκικες ή σλαβικές που αν τύχει και
    βαλθείς για να την αποκαταστήσεις πας αμέσως φυλακή
    και δίνεις λόγο

    Σ' ένα πλήθος Eξουσίες ξένες μέσω της δικής σου
    πάντοτε

    Όπως γίνεται για τις συμφορές

    Όμως ας φανταστούμε σ' ένα παλαιών καιρών αλώνι
    που μπορεί να 'ναι και σε πολυκατοικία ότι παίζουνε
    παιδιά και ότι αυτός που χάνει

    Πρέπει σύμφωνα με τους κανονισμούς να πει στους
    άλλους και να δώσει μιαν αλήθεια

    Oπόταν βρίσκονται στο τέλος όλοι να κρατούν στο χέρι
    τους ένα μικρό

    Δώρο ασημένιο ποίημα.

    (από το Tο Φωτόδεντρο και η Δέκατη Tέταρτη Oμορφιά, Ίκαρος 1971)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη (και πάλι!) ευχαριστώ..! Ο Ελύτης είναι πάντα δώρο.. :))

      Διαγραφή
  7. Ω ρε ομορφιές!!! Να τα χαρείς τα δώρα σου κουκλοσυμπεθέρα μου!!! Θα κανες στράκες ξανθούλα με το κολιέ!!! :)))
    Φιλάκια πολλά και τρυφερά Πέτρα μου!!
    ΥΓ. Τέλεια η ονειροπαγίδα!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κολιέ το έχω λατρέψει, άσε που πάει με όλα! Μπαλαντέρ :))

      Διαγραφή
  8. Μου έβαλες ιδέες τώρα με το σεμεδάκι στην ονειροπαγίδα σου. Πολύ ωραία φωτογραφία!
    Τα δώρα σου άπαιχτα. Το κολιέ το λάτρεψα! Τι χρώματα!...
    Άντε, κανόνισε να τα πούμε στο νηπιαγωγείο τον άλλο μήνα ε;
    Κι αν είμαστε "καλοί μαθητές" μπορεί να αξιωθούμε και σε μια κοινωνική κουζίνα όλοι-όλες μαζί.
    Φιλιά πολλά & καλή βδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι θα βρεθούμε και σε νηπιαγωγείο, πως σου φαίνεται; :))
      Μακάρι να "αξιωθούμε και σε μια κοινωνική κουζίνα" όπως λες Μαρία :)

      Διαγραφή
  9. Να τα χαρείς τα δώρα σου. Πανέμορφα! Έτυχε να παρακολουθήσω το φετινό κύκλο ανταλλαγής και πάλι εσύ και εγώ είμαστε στον ίδιο κύκλο, απλά λίγο διευρυμένο, γιατί το ταίρι μου (σε αυτό που έστειλα) έχει σχέση με σένα θα δεις...
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω μάθει ήδη Ελενάρα μου χαχα! Μπες στο blog τής Μαριάννας στα σχόλια ;)

      Διαγραφή
  10. Πέτρα χαίρομαι παααααρα πολυ που σου άρεσε το κολιέ γιατί πραγματικά σε είχα στο μυαλό μου όταν το έφτιαχνα! Να είναι καλά η Αλεξάνδρα που μας οργανώνει -ξεσηκώνει και μας βάζει στο δρόμο τον καλό. Η φωτογραφία είναι πραγματικά πανέμορφη!
    Πολλά φιλιά!
    Σωτηρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωτηρία μου γλυκιά, ταλαντούχα και γουστόζα, εγώ χαίρομαι πάρα πολύ!
      Με "πέτυχες" απόλυτα στο γούστο και σε ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ..!
      Άντε, και του χρόνου ;) Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα :))

      Διαγραφή
  11. Το γλυκό αεράκι που φύσηξε η Αλεξάνδρα και ήρθε κοντά μας κάπως μαγικά μας τυλίγει και ζεσταίνει τα κύτταρα μας Πάτρα μου !1 Και είμαι σίγουρη ότι σου πάει το κολιέ !!!
    Να τα χαρείς και τα δυο σου δώρο !!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου πάει το κολιέ, όπως θα πήγαινε σε πολλές ακόμα πόλεις της..
      Πελοποννήσου! Αχαχαχα! Τα φιλιά μου Νικόλ και να είσαι καλά :)

      Διαγραφή
  12. Το κολιέ σου πραγματικά υπέροχο !!! Να χαρείς τα δώρα σου..... και του χρόνου !!!
    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ράνια μου γλυκιά!
      Δεν ξεχνώ ποτέ αυτό το "κάτι" κι από σένα.. :))

      Διαγραφή
  13. καλή επιτυχία!! απιθανα δωράκια!! τυχερή Πέτρα.. γεμισες χαρά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως γέμισα χαρά! Να είσαι καλά Λαμπρινή μου και καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  14. Με γεια τα δώρα σου Πέτρα μου.
    Ευχομαι να χαρείτε το παζάρι , όσο έχουμε χαρεί κι εμείς στα δικάμας στη Θεσσαλονίκη.
    Άσχετα που δεν θα έπρεπε να υπάρχει ανάγκη να γίνονται παζάρια.
    Όλοι μαζί μπορούμε.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ τα μάλα Ρενάκι... Μακάρι να μην υπήρχε η ανάγκη για παζάρια :((

      Διαγραφή
  15. Να τα χαρείς τα δώρα σου! Υπέροχο κολιέ στ'αλήθεια υπέροχο και τα χρώματα τα λάτρεψα. Εχει υπέροχες ιδέες η Αλεξάνδρα μας και πάμε για το παζάρι τώρα δυναμικά
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Άννα :) Καλό απόγευμα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  16. Πανέμορφα τα δώρα σου, φορτισμένα με αγάπη και θετική ενέργεια. Να τα χαρείς !!! Ελπίζω να συναντηθούμε στο παζάρι στο Χολαργό ...Καλημέρα και καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από παζάρι σε παζάρι το πάμε ;) Καλή εβδομάδα Κλαυδία μου :)

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα όλη μέρα φίλη μου.Έμαθα για το μπαζάρ από το Συριανάκι και ενημέρωσα την Αλεξάνδρα θα συμμετάσχω όπως μπορώ.Μακάρι να ήμουν κοντά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να ήσουν, να πίναμε και κάνα καφεδάκι! Καλή εβδομάδα Αχτιδένια μου :)

      Διαγραφή
  18. Καλημερα Πετρα μου! Τι ομορφα δωρακια ειναι αυτα;;;; Το κουνελάκι στην καρτα υπέροχοοοο!
    Όλοι μαζι για το μπαζαρ που διοργανωνει η Αλεξάνδρα!!!!!
    Φιλι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Ναι, στο μεταξύ (και) η κάρτα είναι πολύ πιο ωραία στην πραγματικότητα!

      Διαγραφή
  19. Να χορεψουμε Πετρουλα μου εγω ειμαι και χορευταρου!!!
    Πανεμορφα δωρακια ολο ευωδιες και χρωματα και πολλη αγαπη!
    Καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς όπως το λες Πεταλου(λου)δένια μου! Καλή εβδομάδα :))

      Διαγραφή
  20. Για ένα κορίτσι φωτιά ένα κολιέ από λάβα! Τι πιο ταιριαστό;
    Στο μεταξύ λες και σε ήξερε η Σωτηρία... στο στυλ σου πρέπει να πηγαίνει γάντι ε;
    Γέμισε δώρα η γειτονιά!
    Σήμερα τα βλέπω όλα μαζεμένα κι έχω θαυμάσει τις χρυσοχέρες της γειτονιάς!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα Πετρούλα μου!

    (στο παζάρι να πάρεις από τα σαπουνάκια μου ναι;☺)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα! Πολύ καλό το κομπλιμάν! :))
      Ναι, είναι ακριβώς στα μέτρα μου και στο γούστο μου!
      Καλή εβδομάδα και φτιάχνε σαπούνια εσύ.. ☺ ☺

      Διαγραφή
  21. Τι όμορφα δώρα!!!! Το φεγκ σουι καραμπινάτο το λάτρεψα βεβαίως βεβαίως!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε βέβαια, να μην ξεχνάμε και το καραμπινάτο,
      αφού το φενγκ σούι είναι απαραίτητο (λέμε τώρα!)
      Καλή εβδομάδα Μαίρη μου :)

      Διαγραφή
  22. Εδώ είμαι πάλι!!
    Νομίζω ότι ταιριάζει η ανάρτηση μου για την εβδομάδα του blogging!
    Μπορεί να είμαι εκτός χρόνου, αλλά όχι εκτός τόπου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκτός τόπου εσύ; Επίσης, εκτός χρόνου δεν υπάρχει..
      όλα είναι σχετικά! Χαχα :) Έρχομαι από κει.......

      Διαγραφή
  23. Δεν μπορείς να διανοηθείς πόσο πολύ μου αρέσει αυτή η "συνενοχή". Μακάρι να ζούσα κοντά σας, να πρόσφερα και από κοντά.
    (να μαγειρεύω δεν ξέρω, να δοκιμάζω ξέρω)
    :))
    Καλή επιτυχία και σε αυτό το bazaar. Αν μπορείς θέλω να μεταφέρεις τις ευχές μου σε όλες και όλους που θα συμμετάσχουν με οποιονδήποτε τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο, μην κάνεις κάνα αστείο και πας σε καμιά κοινωνική κουζίνα,
      για...δοκιμή!!! Οι ευχές είναι από όλους μας έτσι κι αλλιώς (και)
      για ετούτο εδώ το παζάρι. Καλημερούδια :)

      Διαγραφή
  24. Καλημέρα και καλή εβδομάδα αγαπημένη μου.
    Το κολιέ πανέμορφο, θα σου πάει πολύ!
    Καλοφόρετο, να το χαρείς εύχομαι!
    Μπράβο στη φίλη που το έφτιαξε.
    Η καρτούλα με το λαγουδάκι είναι υπέροχη, μπράβο της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κική και να είσαι καλά! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
    2. http://ekfrastite.blogspot.gr/2016/05/blogging-keep-going-bloggers.html

      Να 'μαι κι εγώ για την εβδομάδα blogging :)

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ πολύ Κική, θα έρθω από κει να σε (ξανα)διαβάσω! :))

      Διαγραφή
  25. Πέτρα μου με γεια το δωράκι, να το χαρείς!!!Είμαι σίγουρη πως όλες όσες οι συμμετέχουσες στο μαγείρεμα θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό έτσι κι αλλιώς και η προσπάθεια της Αλεξάνδρας θα γράψει τεράστια επιτυχία!!! Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προηγείται το μπαζάρ πάντως, κι έπεται και το μαγείρεμα!! Φιλιά! :)

      Διαγραφή
  26. Ωραίο κολιέ! και σου το λέει μία που δεν φοράει ποτέ, μα ποτέ τίποτα στο λαιμό!
    Με υγεία να το χιλιοφορέσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι δεν κυκλοφορώ ποτέ χωρίς το κατιτίς μου στο λαιμό! :)

      Διαγραφή
  27. καλοφορετο και μεγεια σου Πετρα μου.τυχερες εσεις που βρισκεστε Αθηνα και θα συμμετεχετε.καλη επιτυχια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά γλυκιά μου Λίτσα!
      Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις :) Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  28. Καλοκαιρινό μέχρι τέρμα, λιτό και γήινο. αρέσκω! Όσο για το μπαζάρ που γίνεται κάτω, ευκαιρία να ανταμώσετε οι κοπελιές των πέριξ. Να πιείτε και καφεδάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θερμά συγχαρητήρια και σε σένα Χριστινάκι μου,
      για το εικαστικό κομμάτι τής αφίσας! Ευχαριστούμε :)

      Διαγραφή
  29. Καλά τρέλα θα σου πηγαίνει το κολιέ δεν το συζητώ. Το καραμπινάτο το φενγκ σουι ελπίζω να προσφέρει όντως αρμονία στην ζωή σου. Χαίρομαι που σου άρεσε και το στόλισες! Από το άσμα ούτε εγώ τα κατάλαβα όλα μην νομίζεις! Αλλά κατάλαβα αρκετά και ένιωσα τόσο περήφανη για εμένα. (έκανα και ένα happy dance χαχα)
    Σου στέλνω μεγάλο φιλάκι νονά μου και εύχομαι να λαμβάνεις πάντα δώρα που σε κάνουν να χαμογελάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως σίγουρα κατάλαβες περισσότερα από εμένα στο τραγούδι! Εγώ να συμπληρώσω, ότι αυτό το άσμα (κι όχι μόνο) το άκουγα καταμεσής τής ερήμου στο μαγευτικό Μαρόκο και το έχω συνδέσει με πολύ ωραίες αναμνήσεις.. Ευχαριστώ για το δώρο σου κουκλοβαφτιστηρόνιμου! ❤

      Διαγραφή
  30. Υπέροχα τα δώρα σου!!
    Να τα χαρείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δεν πειραζει που εστω και αργα ηρθα να σου ευχηθω για τα δωρακια σου.. εεεε οσο ναναι Πετρίνα μου μια χαρα την παιρνουμε .. μα τι ανταλαγες ομορφες ειναι αυτες φιλεναδα; να περνας ομορφα οτι και να κάνεις .. ναι; φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έστω κι αργά, σε ευχαριστώ πολύ Σμαράγδι μου! :)

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.