Τετάρτη 18 Μαΐου 2016

❤ Όπου σε παν' τα βήματα...


Δεν έχει σημασία ο καιρός, ούτε αν η ζακέτα με το κοντομάνικο εναλλάσσονται κάθε μερικές ώρες. Δεν έχουν σημασία ούτε καν τα κουνούπια που έχουν εμφα-
νιστεί ήδη από το καλοκαίρι τού μέλλοντος, να σου κάνουν τη ζωή δύσκολη (εμ, γιατί άλλο;) Είναι κάτι άλλο, πιο πάνω απ' αυτά, είναι αυτή η κόπωση τού Μάη είναι κι αυτό το "δεν ξέρω τι μου γίνεται, αλλά ξέρω ότι δεν την παλεύω άλλο"..

Είναι που κάθε χρόνο τέτοια εποχή έχει φορτώσει υπέρ τού δέοντος, το "σύστημα" μέσα σου, σα να έχει ημερομηνία λήξεως κι όσο πλησιάζεις προς την λήξη -των αντοχών σου- τόσο πας ασθμαίνοντας.. Γυρνάς με τρόμο πίσω σου κι αναρωτιέσαι πως γίνεται, να έχεις πληρώσει τόσα "ρεύματα", τόσα "νερά", τόσα "τηλέφωνα", τόσα χαράτσια, να 'χεις ξενυχτήσει νύχτες αμέτρητες για να υπολογίσεις αν σου φτάνει για πετρέλαιο ή θα ανάψεις το τζάκι, αν σου μένει κάνα φράγκο να πας για κάναν καφέ ακόμα, για να την γλεντήσεις-λέμε-τώρα την πουτάνα τη ζωή..

Κάθε χρόνο αυτός ο Μάης είναι σαν να 'ρχεται για να σου πει ότι κάτι πρέπει να κάνεις φίλε και φέτος, αλλιώς κλάταρες! Ε, και τότε είναι που αρχίζεις και ονει-
ρεύεσαι.. Δεν το θες, γιατί τα όνειρά σου (πάντα!) φτάνουν πιο πάνω από τις δυνατότητές σου, δεν το θες, αλλά δεν γίνεται να κάνεις κι αλλιώς..κι έτσι έχει έρθει επιτακτικά εκείνη η ώρα που το μυαλό σου αρμενίζει στα πέλαγα αγάπη μου παλιά κι ύστερα το βραδάκι μεθυσμενάκι στα καπηλειά..ουπς!..ξέφυγα ήδη! 

Αλλά πες μου κι εσύ αν έχω άδικο, δεν νιώθεις την ανάγκη ήδη να αλλάξει κάτι εδώ και τώρα, κάτι που να σε βγάλει απ' αυτή την ρημαδορουτίνα σου γαμώτο, κάτι που να σε αναζωογονήσει και να σου δώσει και πάλι κουράγιο; Όπου σε 'παν τα βήματα, αρκεί να αλλάξεις παραστάσεις, να χορτάσεις το βλέμμα και την πείνα τής ψυχής.. Κλείσε τα μάτια σου και πες..που ονειρεύεσαι να ήσουν τώρα;.. 
........................................................................................
...........................................Foto.........................................
 ..είπε -και- η Κική για την εβδομάδα blogging..
........................................................................................

✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰

❤¸¸.•*¨*•♫ ............................ο πιο πιστός φίλος του σκύλου.............................❤¸¸.•*¨*•

64 σχόλια:

  1. Μέσα σε μια σφιχτή αγκαλιά....χαζεύοντας την θάλασσα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. A, ναι! Ο Μάης τα κάνει αυτά! Σε ξεσηκώνουν οι μυρωδιές και το αεράκι και δεν αντέχεις πια τίποτα...
    Πού θα 'θελα να ήμουν; Σε νησάκι μικρό, να βολτάρω χωρίς καμιά έννοια κι αγωνία στο μυαλό μου! Να παίρνω μπλοκάκι, μαρκαδοράκι, βιβλίο και να χάνομαι στα δρομάκια... μέχρι να βγω στη θάλασσα!
    Αλλά αρκούμαι στα ταξίδια του νου..
    (Κάθε που πέφτει ο ήλιος τα κουνούπια με κάνουν σουρωτήρι...!)
    Ταξιδιάρικα φιλιά!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς το παρόν από το καλοκαιρινό σκηνικό έχουμε μόνο τα κουνούπια!!! ♥

      Διαγραφή
  3. Καλέ εμένα θα αλλάξει!
    Δεν ισχύει καθόλου για μένα τουτη η ανάρτηση!
    Την κάνω με ελαφρά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δύσκολη, πολύ δύσκολη η επιλογή να σπάσεις την αλυσίδα της ρουτίνας. Δεν εξαρτάται από σένα και τις επιθυμίες σου. Για να κάνεις πράματα απαιτούνται μέσα, χρόνος, υλική υποδομή. Όσο απλό και αν ακούγεται αυτό, χρειάζονται. Και όταν βαθμιαία φθίνουν τότε τα πράγματα δυσκολεύουν. Π.χ. θέλω πολλές φορές να ξεφύγω, σε μια ακροθαλασσιά, κοντά όμως το κόστος της βενζίνης σε φρενάρει. Ένα σωρό τέτοιοι "κόφτες" πλέον θα εμφανιστούν καινούργιοι "Προκρούστηδες" στη ζωή μας και στις ελπίδες διαφυγής. Παρ' όλα αυτά θα συνεχίζουμε να παλεύουμε, να κάνουμε πράματα, να βρίσκουμε διαφυγή, όσο αναπνέουμε.
    Πολλές καλησπέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμάν Γιάννη, ακόμα και τα όνειρα μού τα έκανες πολιτική!
      ("το κατσάβραχο μού το έκανες κουνούπι!" που έλεγε κι ο
      Σταυρίδης στα κίτρινα γάντια! χαχα)

      Υ.Γ Ε, για μια βόλτα στη θάλασσα δεν είναι τόσο αδύνατο να βρεθεί βενζίνη

      Διαγραφή
    2. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ......Τι να κάνω ρε γμτ......εγώ φταίω ; θέλω να .....αγιάσω αλλά με αφήνουν ; εντάξει, σίγουρα, όπως κλείνω, τις δραπετεύσεις σου θα τις κάνεις. Αλλά ρε γμτ, δεν παύουν να γίνονται όλο και πιο ευνουχισμένες.
      Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι παραιτούμαστε έτσι είναι σαφές... Φιλιάααααααααα

      Διαγραφή
    3. Παράλληλα δεν παραιτούμαστε ούτε από το όνειρο! :)

      Διαγραφή
  5. Εκεί όπου, φοβάμαι, δεν προλαβαίνω να πάω πια: στο Μάτσου Πίτσου!
    Καλό σου απόγευμα, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που πας και βρίσκεις τα πιο ακριβά μέρη Λωτοφάγε μου;;
      Άσε, γιατί κάνει σεισμούς εκεί, οπότε παρηγορήσου! :))

      Διαγραφή
  6. Έχω και αφετηρία της ζωής μου τον Μάιο και εκείνος τις περισσότερες φορές στα ίδια με αφήνει...τι να πεις. Μάης είναι αυτός πως να του κρατήσεις κακία...https://www.youtube.com/watch?v=WS76aVLeIug
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεχασμένο αλλά αγαπημένο τραγούδι μού θύμησες Ελενάρα μου :)) Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Την αλήθεια;
    Θα ήθελα να ήμουν σε ένα κάμπιγκ κάπου στην Κρήτη και γύρω γύρω στις σκηνές 10 διαλεχτοί μου φίλοι bloggers. Να μη βρίσκεται κανείς άλλος γύρω μας. Να περάσουμε μαζί 1 μήνα, με ιστορίες, γέλια, κιθάρα, τραγούδι, μπανάκια, ελληνική κουζίνα και κρασί.
    Για να μην έχεις απορία, εσύ θα ήσουν μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα μια χαρά ήταν Πέτρο μου, μέχρι που διάβασα αυτό το:
      "ένα μήνα σε κάμπινγκ" και έπαθα σοκ! Ούτε μια ημέρα δεν
      αντέχω σε κάμπινγκ το δόλιο, οπότε κάνε λίγο σκόντο :))

      Διαγραφή
  8. Τα κάνει ο Μάης αυτά. Είναι που μυρίζει το καλοκαίρι, είναι που τα κουνούπια σου σπάνε τα νεύρα με τα τσιμπήματα για να ξυπνήσεις να πάρεις τα βουνά...ε οχι τις ακτές ήθελα να πω!!
    Ναι μωρε κλατάρω πολλές φορές και όχι μόνο Μάη. Αλλά εντάξει παλεύεται ακόμη.
    Μμμμ έκλεισα τα μάτια και είμαι σε ένα πλοίο και κάνω μια κρουζιέρα!!! Όνειρο!!!! Χωρίς τηλέφωνα και έγνοιες, ναι;
    Καλησπέρααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά οι περισσότεροι ψηφίζετε θάλασσα!
      (Μόνο εγώ επιλέγω βουνό -προς το παρόν;)

      Διαγραφή
  9. Το πάγιο παράπονό μου είναι που δεν μπορώ να χαρώ το Μάιο. Κατ εξοχήν αγαπημένος μήνας αλλά γεμάτος υποχρεώσεις. Διαβάσματα και εξεταστικές. Με βρίσκει πάντα ξεσηκωμένη για βόλτες!
    Φιλάκια Πετρούλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μέσα σε ένα αεροπλάνο να ταξίδευα.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ στο διπλανό κάθισμα...παράθυρο!!!

      Διαγραφή
    2. εδώ θα τα χαλάσουμε... πάντα ταξιδεύω παράθυρο... αλλιώς πώς θα φωτογραφίζω; :))

      Διαγραφή
    3. Υποχωρώ, γιατί μόλις θυμήθηκα ότι στις υπερατλαντικές επιλέγω "διάδρομο"!!

      Διαγραφή
  11. Ιταλία... Για να κάνω μια μεγάλη αγκαλιά συμπαράστασης στην κολλητή μου, που αύριο κάνει ένα πολύ σοβαρό χειρουργείο η 6μηνών κορούλα της...
    Καταλαβαίνω επ' ακριβώς τί εννοείς, αλλά αυτή τη στιγμή δεν με νοιάζει αν ξεφύγω. Θέλω να ακούσω ένα παιδικό γέλιο... Και μετά ας ξαναέρθει η ρουτίνα...
    Φιλί γλυκό, Πετράδι μου!
    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις ευχές μου μέσα από την ψυχή μου... (να μας ενημερώσεις, ναι;)

      Διαγραφή
  12. Παλι θελεις να φυγεις Πετραδι μου;ξεχνας xome sweet home.απολαυσε το σπιτι τωρα και φευγεισ αργοτερα το καλοκαιρακι,που να τρεχεις τωρα σταα νησια,αδεια ειναι και κανει ψυχρα,κυττα να περνας καλα.πολλα φιλια,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχα! Γέλασα πολύ με το σχόλιο σου Λίτσα μου!
      Όχι νησί, αλλά ένα "εξωτερικό" θα το "χτυπούσα" άνετα! Τα φιλιά μου :))

      Διαγραφή
  13. Που θα ήθελα να είμαι λες!!! Σε μια μεγάλη μάζωξη ανθρώπων μπλογκερ θα έλεγα και εγώ σαν τον Πέτρο στο όπου νάναι και να μιλούσαμε , να μαγειρεύαμε αντάμα και να γελούσαμε !!!!!
    Φιλιά πολλά Πετρόνι μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ μαζί!!! (αλλά όχι σε κάμπινγκ πλιιιιιιιιζ!) Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
  14. Δε ξέρω άμα φταίει ο Μάης ή όποιος άλλος θέλει... αλλά εγώ αυτό το Μάη νιώθω μια απελπισία κι ένα πείσμα να πορεύονται χέρι χέρι μέσα μου.... κι ειλικρινά δεν εχω ιδέα που θα με βγάλει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νομίζω ότι διανύω το πιο αγχωμένο και χαοτικό Μάη όλων μου των χρόνων... ούτε όταν έδινα εξετάσεις δεν αισθανόμουν έτσι! Δεν ξέρω πώς θα πάει αλλά σε μία θάλασσα θα με βγάλει σίγουρα! Πολλά φιλιά Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να πάνε όλα καλά Κλειώ μου..
      Και να σε περιμένει μια ακρογιαλιά!

      Διαγραφή
  16. Τα βήματα με πάν' προς θάλασσα μεριά, ή στην θάλασσα των παιδικών μου χρόνων, της πόλης μου την θάλασσα, ή στην θάλασσα των παιδικών μου χρόνων, την άλλη, των διακοπών μου...

    Νερά, τηλέφωνα κλπ... όπως τα λες!!!!!!!!!!!!!!!!

    Καλή επιτυχία και στην Κική μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μακάρι να την βρεις την θάλασσα τών παιδικών χρόνων.. Τα φιλιά μου :)

      Διαγραφή
  17. Φίλη μου σε νιωθω! Μια αλλαγη και γρήγορα!Να βρισκόμασταν σε κανα καπηλειο , να τα πίναμε όλοι μαζι!!!!!!!!
    Την καλημέρα μου!
    Φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα! Η καλυτερότερη πρόταση, αλλά θέλω και μεζέ!
      Αριάδνη χωρίς μεζεδάκια, δε νοείται! Καλημερούδια :)

      Διαγραφή
  18. Έτσι κλάταρα κι εγώ και κανονίζω ταξίδι για τέλος Ιούνη. Άει στο καλό πια. Μαζί μου δε θα τα πάρω (όχι ότι έχω και τίποτα, μη φανταστείς), και στους λογαριασμούς δώσαμε ήδη (το αίμα μας και την ψυχή μας μαζί).
    Για μια φορά εδώ και χρόνια, θα κοιτάξω κι εμένα. Το σύστημα ας με περιμένει να ξελαμπικάρω, αν θέλει να με (ξανα)αφαιμάξει τον επόμενο χειμώνα.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πας και να περάσεις υπέροχα!
      Μια ζωή την έχουμε Έλλη μου! :))

      Διαγραφή
  19. Αυτός ο Μάης Πέτρα μου μια μου φέρνει αισιοδοξία και χαρά και μια με ρίχνει όταν σκέφτομαι τις τόσες υποχρεώσεις και τα δύσκολα που έρχονται. Μόνο η θάλασσα με ξεκουράζει γιατί μου θυμίζει ξένοιαστα καλοκαίρια και την ανεμελιά των παιδικών και νεανικών χρόνων! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακράν η θάλασσα κερδίζει τα πρωτεία στις επιλογές μας.. Φιλιά πολλά! :))

      Διαγραφή
  20. Εγώ ψηφίζω ασυζητητί το "θα ήθελα" του Πέτρου.
    Απίθανη ιδέα! Και μη σκιάζεσαι με το κάμπινγκ. Θα σου έχουμε όλα τα ροκφόρ.
    Θα είναι κι η Αριστέα να μας μαθαίνει πώς το κάνουν (το ντεκουπάζ ντε).
    Γιατί σημασία δεν έχει ο προορισμός, αλλά η παρέα.

    Υ.Γ. Να υποθέσω πως κάνεις σέρβις στις ρόδες της βαλίτσας σου ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα έχουμε ροκφόρ, θα έρθω άνευ αντίστασης! :)

      Υ.Γ Να υποθέσεις ότι λεφτά δεν υπάρχουν και το 'χω ρίξει στο όνειρο... :)

      Διαγραφή
  21. Μες στο μυαλό μου είσαι!
    Τελευταία όλο αποδράσεις ονειρεύομαι...και τι ωραία όνειρα που κάνω!!
    Άλλο να στα λέω κι άλλο να τα βλέπω!!
    πού θα ήθελα να είμαι αυτή τη στιγμή?...σε μια παραλία να ακούω το κύμα κι ας φοράω και μια ζακέτα παραπάνω για να αντέξω!

    φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα! πάω να ακούσω το κύμα στα όνειρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάω να διαβάσω ονειροκρίτη να δω τι σημαίνει το κύμα στα όνειρα (του ύπνου)

      Διαγραφή
  22. Δεν το πιστεύω, πάει το σχόλιο μου.
    Πού να θυμηθώ τόσα που έγραψα;
    Θα ξανάρθω μόλις ξυπνήσω καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο σε καταλαβαίνω.. Εγώ επειδή έχω σταθερά διακοπές στο ίντερνετ, κάθε φορά, κάθε μα κάθε σχόλιο, το αποθηκεύω πριν πατήσω δημοσίευση :)

      Διαγραφή
  23. Τέλεια ρούχα!! Κι η φούστα και το φόρεμα στις φωτό!!! Αχαχα!! Ασε τα όνειρα συμπεθέρα και πιάσε το μενού εξορίας!! Γιατί πάντα ακολουθεί η πείνα;!! Την τρέλα μου μέσα!!!
    Να σου την αλήθεια ακόμα δεν έχω ξεμυαλιστεί για ταξίδια, αλλά θα θελα να μουν κάπου ήσυχα να χα την ησυχία μου κοντά στην θάλασσα και να κάαααααθομαι!! Ή να μάθω να κάνω κάτι σε εκπαιδευτική εκδρομή!!! Στην Φλώρινα ας πούμε, κάναμε δημιουργική γραφή στις Πρέσπες!!! Βόλτες, κουβέντες, γραφές, ψυχή.. Ε, να μην βάλουμε και στο μενού κι αυτα τα άτιμα τα σεμινάρια θεάτρου;;; ;))
    Οπως κατάλαβες ο καθένας με τον πόνο του!! Ας βάλω λίγα ακόμα βαρύδια στα φτερά μου, δεν με πάιρνει ακόμα να πετάξω..
    Φιλάρες συμπεθεράρα μου όμορφη!! Θα πας κάμπινγκ και θα σου αρέσει!! Ακου εκεί;; Μαντάμ που θες κι ανέσεις!!!! :)))) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να καταλάβω, με έχετε παρεξηγήσει αδίκως(εμένα μου λες!) κι άμα μιλώ για φυγή, πάει ο νους σας στο ταξίδι!! Και μένα στο ταξίδι πάει, δεν λέω, αλλά "φυγή" είναι και μια εκδρομή, ένα μπάνιο στη θάλασσα, ένα νησί, ένα θέατρο (ε ναι!), μια Πρέσπα!! Καλό σ/κ συμπεθερόνι μου όμορφο!

      Διαγραφή
  24. Και νόμιζα πως μόνο εγώ σέρνομαι.. Επειδή τα όνειρα τελικά κοστίζουν και λεφτά δεν υπάρχουν όσο και αν προσπάθησαν να μας πείσουν για το αντίθετο.. :p εγώ απλά ονειρεύομαι την ώρα και την στιγμή που θα πάμε στα πεθερικά στη Κρήτη. Τουλάχιστον έχουμε σπιτικό φαγάκι, στέγη και την θάλασσα στα 3χλμ, το μόνο έξοδο μας οι καφέδες και κάτι κολασμένοι λουκουμάδες με μερέντα!! Αλλά μέχρι να γίνει αυτό τη βγάζει δεν την βγάζει ο ασθενής!!
    Υπεμονήηηηηηη μαντάμ... ο κλεφτοκοτάς απο την Χαρτοπαίχτρα το είπε και εγώ το κάνω χαχαχαχα
    Φιλιάααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λουκουμάδες με μερέντα;;;;;;;; Έρχομαι!!!!!
      Καλά θα περάσετε, αναμφίβολα Ελεάνα μου :))

      Διαγραφή
  25. Ηρθα , αν χαθεί πάλι το σχόλιο, θα φαω το ταμπλετ.
    Λοιπόν, σε ενα παζάρι στην Αθηνα, βρεθήκαμε με το Κανελάκι και είπαμε να πάμε όλες μαζί κατασκήνωση.
    Ο πιο ιδανικός τόπος είναι στην Κρήτη , στο Χωριό της Σμαραγδένιας μας , για να μπορεί να είναι κι εκείνη Μαζί.
    Εγώ βέβαια θα ήθελα και καμπινγκ, αλλά μου το χαλάς μεταξένια μου.
    Πατάω δημοσίευση κι ο Θεός βοηθός.
    Φιλάκια Πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, πάτε εσείς στο κάμπινγκ κι εγώ θα νοικιάσω απέναντι! Αχαχα! :)

      Διαγραφή
  26. Λοιπον Πετρινα μου που θα ήθελα να ημουν; θεσσαλονικηηηηηηηη!!!!!! αλλα και στην Κρητη που είμαι ειναι ομορφα οπως λεει το Ρενακι μας ελατε να κανουμε κατασκηνωση... αλλα δεν θελω να σε ταλαιπωρώ φιλεναδα.. εσενα θα σε βαλουμε σε σουίτσ..και έχει μια θέα..!!!!
    Αχ! ευτυχως που υπαρχουν και τα ονειρα...!!!Θα συμφωνησω με την Ελλη μας πιο πανω ας κανουμε κατι και για εμας και ας περιμενουν οι λογαριασμοι..ας σιχτίρ πια.!!! ας ονειρευτούμε.... φιλακιαααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι φωτογραφίες σου υπεροχες.. αυτή με το διαφανές είσαι; ζηλευω..

      Διαγραφή
    2. Οι λογαριασμοί δεν τελειώνουν ποτέ,
      ας μην τελειώσουν και τα όνειρα :)

      Διαγραφή
    3. Ε ναι, αυτή με το διαφανές είμαι, ολοφάνερο!!!!!!! :)))))

      Διαγραφή
  27. Πού θα ήθελα να είμαι?... Σ' ένα ροζ απαλό σύννεφο ν' αγναντεύω τους ορίζοντες και να παίζω κρυφτό με τον ήλιο...
    Φιλί γλυκό Πετράδι μου
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυο τρόποι υπάρχουν να είσαι επάνω σε σύννεφο:
      ο ένας είναι το αεροπλάνο.. Χαχα! Τα φιλιά μου :)

      Διαγραφή
  28. Σε κάποιο ταξίδι...ναι...όσο πιο μακρυά, τόσο καλύτερα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.