Σάββατο 23 Απριλίου 2022

✿ Καλό Πάσχα βρε παιδιά!

Διακόσμηση με αυγά

Κύριε, όλα από σένα ξεκινούν.

Κι όλα σε σένα θα 'ρθουν 

να τελειώσουν.

Κι η Άνοιξη δεν είναι

παρά η νοσταλγία σου,

για κείνες τις λίγες ώρες

που έζησες στη γη..*


 Καλό Πάσχα Με Υγεία 

Διακόσμηση με αυγά

♡*•˛❤˛•*✰*•˛**✰˛•*✰✰*•˛❤˛•*

** Ποίηση: Τάσος Λειβαδίτης (από την συλλογή: ο τυφλός με τον λύχνο) ~ Foto: ΕΔΩ

❤¸¸.•*¨*•♫ ............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο............................❤¸¸.•*¨*•

30 σχόλια:

  1. Καλή ανάσταση Πέτρα μου, καλή πασχαλιά να έχεις με τους ανθρώπους που αγαπάς, και του χρόνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και καλά, και του χρόνου με Υγεία! 🌷🌸🌺

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ Πέτρα μου! Και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είμαστε καλά και του χρόνου, να περάσουμε και πάλι με Υγεία το Πάσχα 🌺🌸🌷🌷

      Διαγραφή
  3. Καλή Ανάσταση Πέτρα μου.
    Κσι του χρόνου με υγεία και ειρήνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ρενάκι μου, και Ειρήνη, όπως το λες. Και του χρόνου με Υγεία! 🌷🌸🌺

      Διαγραφή
  4. Καλή Ανάσταση σε όλους μας, Πετρούλα μου!
    Υγεία και μόνο υγεία εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθημερινά διαπιστώνουμε πόσο πολύτιμη είναι η Υγεία!
      Και του χρόνου να είμαστε και πάλι όλοι καλά και Εδώ🐰🌼

      Διαγραφή
  5. Πέτρα μου Καλή Ανάσταση με υγεία και ελπίδα για έναν καλύτερο κόσμο με ειρήνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να "ξημερώσει" ένας καλύτερος κόσμος,
      γιατί ζουν τα παιδιά μας ανάμεσά του.. Φιλούρες!🌺🌷

      Διαγραφή
  6. Χριστός Ανέστη Πάτρα! (Πολύ όμορφο αυτό που έγραψες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Βασίλη μου! Να είμαστε όλοι καλά να μας ευχόμαστε! 🌺🌸🌷

      Διαγραφή
  7. Καλό Πάσχα νονούλι! Και του χρόνου με υγεία και αισιοδοξία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω κουκλοβαφτιστηρόνιμουγλυκόκαιόμορφο, και του χρόνου με Υγεία, αμήν!🐰🐰

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά Πετράδι μου με υγεία και χαρές.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, πάντα χαρές να είχε ο κόσμος, θα 'ταν τόσο όμορφο Ελενάρα μου!🌷🌸🌺

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά Πετρίνα μου είθε η Ανάστασή του να οδηγεί τον κόσμο στον δρόμο της αγάπης αφού αυτήν μας δίδαξε Εκείνος! Υπέροχοι οι στίχοι του Τάσου Λειβαδίτη...
    Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις φιλιαααα!!🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο δρόμος τής Αγάπης είναι ανοιχτός
      για όσους έχουν καρδιά, Σμαράγδι μου! 🐰🌼

      Διαγραφή
  10. Χριστός Ανέστη Πέτρα μου. Εύχομαι να πέρασες όμορφα αυτές τις μέρες. Τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο έχουμε Υγεία, όλα είναι όμορφα Γιάννη μου. Και του χρόνου! 🌸🌸

      Διαγραφή
  11. Χρόνια Πολλά ! καλή μου φίλη Πέτρα ;) Υγεία Αγάπη στη ζωή σου !!
    Είπα στη μυγδαλιά: «Αδερφή, μίλησέ μου για το Θεό». Κι η μυγδαλιά άνθισε.
    («Ο Φτωχούλης του Θεού») Νίκος Καζαντζάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι αγαπημένοι ποιητές και συγγραφείς, μας σώζουν... Την αγάπη μου! 🐰🌼🐰

      Διαγραφή
  12. Χρίστός Ανέστη Πέτρα μου! Μόλις επέστρεψα . Εύχομαι να πέρασες κι εσύ καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι βρήκα μόλις τώρα δα αυτό το σχόλιο στα ανεπιθύμητα πώς σου φαίνεται;; 😎

      Χρόνια πολλά βρε Άννα, οι ευχές δεν έχουν ημερομηνία λήξης! 😘

      Α! Και.......Χριστός Ανέστη! 😊

      Διαγραφή
  13. Ευχές για Ειρήνη στον Ανειρήνευτο Άγριο Κόσμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πόσο μου άρεσε, μα πόσο μου άρεσε! Χριστός Ανέστη Πετρούλα μου. Χριστός Ανέστη για κάθε ψυχή που υποφέρει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το βρίσκω συγκλονιστικό το απόσπασμα, αλλά και όλο το ποίημα επίσης..😘

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.