Σάββατο 15 Απριλίου 2023

✿ Πάσχα στο φούρνο...


Βέλαζε το κατσίκι επίμονα βραχνά. 
Άνοιξα το φούρνο με θυμό 
τι φωνάζεις είπα, σε ακούνε οι καλεσμένοι. 
Ο φούρνος δεν καίει, βέλαξε, 
κάνε κάτι αλλιώς θα μείνει νηστική 
χρονιάρα μέρα η ωμότητά σας. 


Έβαλα μέσα το χέρι μου. Πράγματι. 
Παγωμένο το μέτωπο τα πόδια ο σβέρκος 
το χορτάρι η βοσκή τα κατσάβραχα η σφαγή


 Καλή Ανάσταση ~ Καλή Λευτεριά! 

✰*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰

Ποίηση: Κική Δημουλά ~ Πάσχα στο φούρνο ~ Foto: Sweet Home

❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο...........................❤¸¸.•*¨*•

20 σχόλια:

  1. Καλή Ανάσταση Πέτρα μου. Εύχομαι κάθε καλό στο σπιτικό σου. Να περάσεις όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Αννούλα, και του χρόνου με υγεία! 🌸🌷🌺

      Διαγραφή
  2. Λέω, ας χαρίσουμε ένα χαμόγελο, το λιγότερο άλλωστε, σ' ένα αθώο βλέμμα ενός κατσικιού που σιγοψήνεται στο φούρνο για το χατίρι μας.
    Καλή Ανάσταση Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του φερθήκαμε "πολιτισμένα" και φέτος! 😂 Χρόνια πολλά με υγεία Αννικάκι! 🌸🌷🌺

      Διαγραφή
  3. Χριστός ανέστη και χρόνια πολλά !!!
    Φιλώ σε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά, να περνάμε όμορφα, με υγεία, Ράνια μου! 🌸🌷🌺

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου, να 'μαστε καλά, Ρένα μου! Φιλιά! 🌸🌷🌺

      Διαγραφή
  5. ΠΕΣ ΠΑΣΧΑ

    Το Πάσχα θα πούμε σ’ αγαπώ.

    Θα ζητήσουμε συγνώμη απ’ όσους
    έπρεπε να γίνουν τροφή μας.

    Θα τους καταπιούμε με μικρές,
    μικρές μπουκίτσες.
    Όπως πρέπει να τρώγονται
    οι πολύ Αγαπημένοι.

    Θα φιλήσουμε στο στόμα το αρνάκι άσπρο
    και παχύ που παίζει στο σαλόνι.
    Μετά θα κατεβάσουμε τρυφερά
    το μπαλταδάκι.
    Το ανύποπτο λαιμουδάκι
    θα βελάζει πένθιμα.

    Ο Χριστούλης θα μας καμαρώνει.
    ‘’Χαλάλι και τα καρφιά και οι Ρωμαίοι’’,
    θα μας ψιθυρίσει στ’ αυτί.

    Θα τρίψουμε με ξύδι το χαλί.
    Τα αίματα θα σβήσουν.

    Με τα πασχαλιάτικα λουστρίνια
    ν’ αστράφτουν θα καθίσουμε στο τραπέζι.

    Θα πούμε τρεις φορές Πάσχα.
    Καθαροί πια.

    Γλυκερία Μπασδέκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχο, Αγγελική μου! Και του χρόνου με υγεία, σε φιλώ! 🌸🌷🌺

      Διαγραφή
  6. Χριστός Ανέστη νονούλι μου! Το φως της Ανάστασης, να μας φέρει υγεία και μέρες πιο φωτεινές.
    Πολλά πολλά φιλιά :)
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτές οι μέρες οι φωτεινές.. Όλο αναζητούνται..
      Και του χρόνου, κουκλοβαφτιστηρόνιμου, με υγεία! 🌸🌷🌺

      Διαγραφή
  7. Χριστός Ανέστη! Υγεία, δύναμη και χαρές σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι, Βασίλη μου, να 'μαστε όλοι καλά και του χρόνου! 🌺🌷🌸

      Διαγραφή
  8. και του χρόνου καλύτερα Πέτρα μου, χρόνια πολλά! Πάει πέρασε κι αυτό, ανακούφιση. Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα.. όντως είναι λίγο βαρετό.. Άντε, και του χρόνου τώρα! Φιλιά Στελλάκι 🌷🌸🌺

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά Πετρίνα μου τουλάχιστον στα αρνάκια και στα κατσικάκια (να ήταν το αίσθημα της ενοχής); 🤔 τους αφιέρωσαν και ποίημα ...και μάλιστα από ότι είδα όχι ένα αλλά δυο το δεύτερο δε πολύ σοκαριστικό αλλά η αλήθεια σοκάρει...
    Τι λεφούσι ήταν αυτό ο κόσμος έφαγε και μάλιστα καμάρωνε κι όλας που τα έφαγε όλα, σαν να μην υπάρχει αύριο...και του χρόνου θα το ξαναζήσουμε!
    Πετρίνα μου την αγάπη μου φιλιαααα! 🤗🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα είναι το ποίημα, Σμαράγδι μου, απλά το..έκοψα στα δυο!
      Πολλά φιλιά και του χρόνου να 'μαστε καλά με υγεία! 🌺🌸🌷

      Διαγραφή
  10. Απαπα τι τραβούν τα δόλια τα ζωντανά!
    Καλά κάνω και δεν τα τρώω!!
    Τώρα που περνάω τι ευκη να διώξω;
    Καλό καλοκαίρι! 😉

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτσε καλέ, υπάρχει και η Πρωτομαγιά, και του Αγίου Πνεύματος,
      και μετά βουρ για το καλοκαίρι! Και του χρόνου με υγεία Αριστούλι! 🌷🌸🌺

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.